Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenSnacketråd vecka 19 😉
You need to log in to create posts and topics.

Idag kommer jag nog att promenera ihop mitt mål , ska försöka ta mig runt en 8 kilometers slinga. Trodde inte riktigt att jag skulle klara mitt vecko mål den här veckan men nu känns det som att det är inga problem 😀

Jag 3 minuter kvar tills mål! Hehehe!! Det tar jag på joggingturen imorrn så då blir det lite extraminuter oxå!

Nu har jag höjt mitt mål för nästa vecka 😉 Jag ska till och från jobbet 6 av dagarna så då kommer jag ju upp i så pass många minuter bara där att målet måste höjas lite! Så nästa vecka ska jag fixa in 450 minuter istället 😀

Bra jobbat Denize!

Jag känner att 400 min. är alldeles lagom för mig! Nu ska jag bara plocka in de sista tre minutrarna!

Men du har mycket att göra Elin! Ibland är det okej att missa målet. Igår försökte jag visa dig på att det är möjligt för dig om du vill och har utrymmet. Det är inte alltid man har det och då måste man låta sig själv ta det lugnt! Kommer du ut på en löpr

Hur går det med din uppsats då Elin! Följer den planen? MÅnga hissar upp kraven på sig själv för högt!

Jag har en kompis som tampas med att inte skriva sin doktorsavhnadling för perfekt. För h*ns del ledde det till deppresion och sjukskrivning (utan pen

Jag undrar en sak... den där listan med personer och hur mycke man tränat har ju en grön vågrät stapel efter varje namn, en del av stapeln är mörkgrön å en del ljus...varför? Vad betyder det?!

Hur gick det på loppet Maria N?!!

Tack, Billa, det gick BRA!

Njöt av varenda sekund fram till de 2 sista km - tunga - men jag klarade att springa hela varvet och de 2:20:00 jag hade hoppats på blev 2:16:46....så snacka om att jag mådde.....och fortfarande mår.

Sitter och mystänker på hu

JÄTTEBRA jobbat Maria! Grattis till en fantastisk prestation!!!!!