Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 20:15(V)
(V)
Quote from Bjarne Lewin on 10 May 2007, 21:12Man kan ju använda funktionen infoga bild till att infoga smileys från andra forum 😉
På det sättet kan du variera dig i oändlighet!
Om jag inte går i mål kan du sätta en arg smiley på mig (L)
Man kan ju använda funktionen infoga bild till att infoga smileys från andra forum 😉
På det sättet kan du variera dig i oändlighet!
Om jag inte går i mål kan du sätta en arg smiley på mig (L)
Quote from Sebastian Magnusson on 10 May 2007, 21:27För mig spelar det ingen roll. Bara roligt att få en gubbe i slutet. Gör inget alls om han ser lite sur ut 🙂
För mig spelar det ingen roll. Bara roligt att få en gubbe i slutet. Gör inget alls om han ser lite sur ut 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 21:42Hör med Maria N, hon kan massa roliga! Föredrar nog en gubbe som känns relevant, alltså en glad när jag får träningen att funka. Eller lite kärlek i form av ett hjärta! Eller tumme upp. Vinnartecknet, kanske?
Hör med Maria N, hon kan massa roliga! Föredrar nog en gubbe som känns relevant, alltså en glad när jag får träningen att funka. Eller lite kärlek i form av ett hjärta! Eller tumme upp. Vinnartecknet, kanske?
Quote from mårten jansson on 10 May 2007, 22:36Jag måste erkänna att jag i hemlighet hatar vinnartecknet-smileyn. Den är ju jätteful!
Jag måste erkänna att jag i hemlighet hatar vinnartecknet-smileyn. Den är ju jätteful!
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 22:46Denize du har missat att ge Rebecka tummen upP! 😉
Denize du har missat att ge Rebecka tummen upP! 😉
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 01:09Ni kallar - jag lyssnar 😉
Här http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=56542&hl=smil, Denize. Kanske någon som passar?
Jag hoppas att ni sover gott, alla. Själv jobbar jag till 07.00, hem och sova några timmar och sedan bär det av mot Göteborg och
Ni kallar - jag lyssnar 😉
Här http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=56542&hl=smil, Denize. Kanske någon som passar?
Jag hoppas att ni sover gott, alla. Själv jobbar jag till 07.00, hem och sova några timmar och sedan bär det av mot Göteborg och
Quote from Bjarne Lewin on 11 May 2007, 07:23Visst har odla fina smileys. Vad heter du där? Jag heter Evely så klart. Du behöver inte berätta om du inte vill!
Visst har odla fina smileys. Vad heter du där? Jag heter Evely så klart. Du behöver inte berätta om du inte vill!
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 08:20Kära Maria! Vi håller tummarna för dig!!! Önskar dig ett fantastiskt lopp, fint väder, härlig stämning längst vägen och en sluttid du känner dig nöjd med!
Tycker ifs att du gott kan känna dig JÄTTEstolt redan, tänk så långt du har kommit sen november!L
Kära Maria! Vi håller tummarna för dig!!! Önskar dig ett fantastiskt lopp, fint väder, härlig stämning längst vägen och en sluttid du känner dig nöjd med!
Tycker ifs att du gott kan känna dig JÄTTEstolt redan, tänk så långt du har kommit sen november!
L
Quote from mårten jansson on 11 May 2007, 10:51Maria N: Ja, nästa vecka blir det någon ny smiley då 😉
Lycka till i morgon! Jag tycker också att du ska vara jättestolt bara över att du kan vara med, det har du tränat hårt för och förtjänar!Marie A: Tack 😉 Fixat!
Maria N: Ja, nästa vecka blir det någon ny smiley då 😉
Lycka till i morgon! Jag tycker också att du ska vara jättestolt bara över att du kan vara med, det har du tränat hårt för och förtjänar!
Marie A: Tack 😉 Fixat!