Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenSnacketråd vecka 19 😉
You need to log in to create posts and topics.

(V)

Man kan ju använda funktionen infoga bild till att infoga smileys från andra forum 😉

På det sättet kan du variera dig i oändlighet!

Om jag inte går i mål kan du sätta en arg smiley på mig (L)

För mig spelar det ingen roll. Bara roligt att få en gubbe i slutet. Gör inget alls om han ser lite sur ut 🙂

Hör med Maria N, hon kan massa roliga! Föredrar nog en gubbe som känns relevant, alltså en glad när jag får träningen att funka. Eller lite kärlek i form av ett hjärta! Eller tumme upp. Vinnartecknet, kanske?

Jag måste erkänna att jag i hemlighet hatar vinnartecknet-smileyn. Den är ju jätteful!

Denize du har missat att ge Rebecka tummen upP! 😉

Ni kallar - jag lyssnar 😉

Här http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=56542&hl=smil, Denize. Kanske någon som passar?

Jag hoppas att ni sover gott, alla. Själv jobbar jag till 07.00, hem och sova några timmar och sedan bär det av mot Göteborg och

Visst har odla fina smileys. Vad heter du där? Jag heter Evely så klart. Du behöver inte berätta om du inte vill!

Kära Maria! Vi håller tummarna för dig!!! Önskar dig ett fantastiskt lopp, fint väder, härlig stämning längst vägen och en sluttid du känner dig nöjd med!
Tycker ifs att du gott kan känna dig JÄTTEstolt redan, tänk så långt du har kommit sen november!

L

Maria N: Ja, nästa vecka blir det någon ny smiley då 😉
Lycka till i morgon! Jag tycker också att du ska vara jättestolt bara över att du kan vara med, det har du tränat hårt för och förtjänar!

Marie A: Tack 😉 Fixat!