Quote from Guest on 5 August 2008, 08:08Här kommer en påminnelse/reklam om att Ride of Hope börjar på lördag... dags att anmäla sig om man inte redan är anmäld alltså... Anmälan och mer info på www.rideofhope.se
Vi ses!! 🙂
Här kommer en påminnelse/reklam om att Ride of Hope börjar på lördag... dags att anmäla sig om man inte redan är anmäld alltså... Anmälan och mer info på http://www.rideofhope.se
Vi ses!! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 08:18Ser att det inte är många som ska cykla Örebro-Linköping. Surt. Om någon skjutsar upp mig till Örebro kör jag även denna sträcka!! Kom igen nu någon! 🙂
Ser att det inte är många som ska cykla Örebro-Linköping. Surt. Om någon skjutsar upp mig till Örebro kör jag även denna sträcka!! Kom igen nu någon! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 09:56Har satt tryck på en kompis som har en friluftsbutik, han bör kunna sponsra med sportdryck och bars upp till Nyköping!
Har satt tryck på en kompis som har en friluftsbutik, han bör kunna sponsra med sportdryck och bars upp till Nyköping!
Quote from Fredric Lagerström on 5 August 2008, 14:09Ööh, sportdryck och bärs menar du väl? 🙂
Ööh, sportdryck och bärs menar du väl? 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 15:43Njae, hans skylt är ju inte grön och det är han själv som äger butiken, inte staten. Så jag menade nog bara sportdryck. Men om några fler cyklar Örebro-Linköping så kanske Hymer kan bjuda på bärs då de bara har en anmäld vad jag kan se. De har sitt GP den
Njae, hans skylt är ju inte grön och det är han själv som äger butiken, inte staten. Så jag menade nog bara sportdryck. Men om några fler cyklar Örebro-Linköping så kanske Hymer kan bjuda på bärs då de bara har en anmäld vad jag kan se. De har sitt GP den
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 15:55Hade DOM druckit så mycket bärs? 😉
Hade DOM druckit så mycket bärs? 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 16:13Datumet har inte varit ännu, så det vet vi inte
Datumet har inte varit ännu, så det vet vi inte
Quote from Mattias Johansson on 5 August 2008, 16:28Ena tisdags depån på M6 bestod av Bärs, choklad och chips.(t+)
Ena tisdags depån på M6 bestod av Bärs, choklad och chips.(t+)
Quote from Elias Engqvist on 5 August 2008, 16:29Varför choklad????
Varför choklad????
Quote from Mattias Johansson on 5 August 2008, 16:32Kan ha varit punchpraliner.... jag kollade inte så noga. Jag var nöjd med bärs och chips 😉
Kan ha varit punchpraliner.... jag kollade inte så noga. Jag var nöjd med bärs och chips 😉