Quote from Lena O on 6 August 2008, 21:54Du kan även anmäla dig och inte komma om det skita sig 😉
Pengarna går endå in till BCF
Du kan även anmäla dig och inte komma om det skita sig 😉
Pengarna går endå in till BCF
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 09:34Gary, finns det några planer på hur fort vi ska cykla eller är det max som gäller 😉
Gary, finns det några planer på hur fort vi ska cykla eller är det max som gäller 😉
Quote from Lena O on 7 August 2008, 12:48Andrew. Det finns en plan ... alltid en plan 😉
Vi har en plan för vad vi har döpt till "Agda Gruppen"För deltagare som inte klara mer än 20km/h kommer jag står för sällskapet den biten. Annars vore det bäst om vi håller oss till en samlad trupp (snit 2
Andrew. Det finns en plan ... alltid en plan 😉
Vi har en plan för vad vi har döpt till "Agda Gruppen"
För deltagare som inte klara mer än 20km/h kommer jag står för sällskapet den biten. Annars vore det bäst om vi håller oss till en samlad trupp (snit 2
Quote from Bengt Askerfelt on 7 August 2008, 12:52Eller så kallar man det 20-gruppen helt enkelt?
Eller så kallar man det 20-gruppen helt enkelt?
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 12:5927 låter bra. Jag snittar runt 30 på min dagliga tur, men den är ju betydligt kortare. Det här är 7 ggr längre så lite lägre fart behövs nog om jag ska klara det. Klappade ju igenom på VR pga av övermod....
Fortfarande ingen som erbjudit sig att skjutsa
27 låter bra. Jag snittar runt 30 på min dagliga tur, men den är ju betydligt kortare. Det här är 7 ggr längre så lite lägre fart behövs nog om jag ska klara det. Klappade ju igenom på VR pga av övermod....
Fortfarande ingen som erbjudit sig att skjutsa
Quote from Lena O on 7 August 2008, 14:10Synd Andrew.
Cyklar till MAIFS kansliet, där ska vi fika
Synd Andrew.
Cyklar till MAIFS kansliet, där ska vi fika
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 14:17Som Gary säger har vi en långsam grupp som passerar de olika städerna (se http://www.rideofhope.se/news.php?item.26.1 ) och att vi sedan mestadels kör i samlad grupp i lagom tempo.
Utöver det så kommer det finnas vägbeskrivning som vi delar ut (ett A4:a
Som Gary säger har vi en långsam grupp som passerar de olika städerna (se http://www.rideofhope.se/news.php?item.26.1 ) och att vi sedan mestadels kör i samlad grupp i lagom tempo.
Utöver det så kommer det finnas vägbeskrivning som vi delar ut (ett A4:a
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 15:25Gary, den feta damen har inte sjungit ännu!
MAIF:s kansli kan det nog bli annars. ETA där??
EDIT: Motala - MAIFs klubblokal, Idrottsparken Bangårdsgatan. 13 augusti kl 13.00Ett gäng från Ericsson i Stockholm kommer köra Uppsala-Stockholm fick jag löfte
Gary, den feta damen har inte sjungit ännu!
MAIF:s kansli kan det nog bli annars. ETA där??
EDIT: Motala - MAIFs klubblokal, Idrottsparken Bangårdsgatan. 13 augusti kl 13.00
Ett gäng från Ericsson i Stockholm kommer köra Uppsala-Stockholm fick jag löfte
Quote from Viktor Wrede on 7 August 2008, 17:26Vill bara önska lycka till till alla som startar äventyret på lördag :-)!!
Vill bara önska lycka till till alla som startar äventyret på lördag :-)!!
Quote from Lena O on 7 August 2008, 18:32MAIFS klubblokal
Bemannad klockan 12.30 – 14.00
MAIFS klubblokal
Bemannad klockan 12.30 – 14.00