Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 17:21Då kanske jag skulle ta och cykla nästa år då..;)
Då kanske jag skulle ta och cykla nästa år då..;)
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:20Jag fick lite roliga associationer när jag först fick upp tråden "Aja Baja-maja" (om hur man håller tarmen under kontroll under löptävlingar) och sedan denna tråd som heter "Snart brakar det loss". Jag hajade till lite. 🙂
Jag fick lite roliga associationer när jag först fick upp tråden "Aja Baja-maja" (om hur man håller tarmen under kontroll under löptävlingar) och sedan denna tråd som heter "Snart brakar det loss". Jag hajade till lite. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 22:11Får väl hoppas att följebilen har papper med sig då...
Får väl hoppas att följebilen har papper med sig då...
Quote from Lena O on 5 August 2008, 22:40Jimmy: Ska du inte cykla i år?
Jimmy: Ska du inte cykla i år?
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 10:43Nu är spurten igång, nära och kära har börjat lägga in sina bidrag så jag har mer att cykla för. Fortfarande ingen som erbjudit mig skjuts till Örebro så jag kan fylla ut startfältet den 13:de. Kan inte en av följebilarna köra runt och hämta upp mig 😉
Nu är spurten igång, nära och kära har börjat lägga in sina bidrag så jag har mer att cykla för. Fortfarande ingen som erbjudit mig skjuts till Örebro så jag kan fylla ut startfältet den 13:de. Kan inte en av följebilarna köra runt och hämta upp mig 😉
Quote from Jan Lundquist on 6 August 2008, 10:53Jag var i Ljungsbro-trakten igår. Hade jag vetat det hade du fått lifta med mig till Karlskoga så hade jag kunnat köra dig till Örebro 😉
Jag var i Ljungsbro-trakten igår. Hade jag vetat det hade du fått lifta med mig till Karlskoga så hade jag kunnat köra dig till Örebro 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 11:11Hade ju varit toppen, även om en del (sambo, kollegor) hade undrat var jag tog vägen en vecka. Men kul att dyka upp på cykeln en vecka senare och glatt säga att man hittade en skjuts och tog vara på den 😉
Hade ju varit toppen, även om en del (sambo, kollegor) hade undrat var jag tog vägen en vecka. Men kul att dyka upp på cykeln en vecka senare och glatt säga att man hittade en skjuts och tog vara på den 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 14:37Funderar på att köra första sträckan. Måste man anmäla sig i förväg, eller kan man göra det på plats vid starten?
Funderar på att köra första sträckan. Måste man anmäla sig i förväg, eller kan man göra det på plats vid starten?
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 18:19Gary: Jag måste jobba. Jag har knappt tränat sedan VR, så jag vet inte om jag orkar heller....
Gary: Jag måste jobba. Jag har knappt tränat sedan VR, så jag vet inte om jag orkar heller....
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 21:36Enligt http://www.rideofhope.se/ går det bra att anmäla sig på plats om du kommer i god tid, men de som ska ordna gruppindelning och depåer är såklart glada om du anmäler dig i förväg.
Enligt http://www.rideofhope.se/ går det bra att anmäla sig på plats om du kommer i god tid, men de som ska ordna gruppindelning och depåer är såklart glada om du anmäler dig i förväg.