Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 18:42"MAIFS klubblokal
Bemannad klockan 12.30 – 14.00 "och
"Motala - MAIFs klubblokal, Idrottsparken Bangårdsgatan. 13 augusti kl 13.00"
Båda stämmer, 13.00 avgår ett gäng (kanske alla) och själva depån är öppen mellan 12.30 - 14.00 (eller tills alla har p
"MAIFS klubblokal
Bemannad klockan 12.30 – 14.00 "
och
"Motala - MAIFs klubblokal, Idrottsparken Bangårdsgatan. 13 augusti kl 13.00"
Båda stämmer, 13.00 avgår ett gäng (kanske alla) och själva depån är öppen mellan 12.30 - 14.00 (eller tills alla har p
Quote from Torbjörn Ohlsson on 7 August 2008, 20:57Kolla inte väderleksrapporten! 🙂
I like skitväderscykling!
Kolla inte väderleksrapporten! 🙂
I like skitväderscykling!
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 08:05Gary: Om det löser sig med mitt jobb, så dyker jag upp vid barnonkologen på torsdag. Läste någonstans om en depå...var är den och vad kommer att serveras där? Jag har inte cyklat ngt under semestern, men tempot verkar bli ganska humant.
Troligtvis får jag
Gary: Om det löser sig med mitt jobb, så dyker jag upp vid barnonkologen på torsdag. Läste någonstans om en depå...var är den och vad kommer att serveras där? Jag har inte cyklat ngt under semestern, men tempot verkar bli ganska humant.
Troligtvis får jag
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 09:26Jag noterar att Lund-Halmstad har gått från att vara 140km till att nu vara 172km om man kollar på den Google Maps beskrivning som ligger på Ride of Hopes hemsida. Usch vad långt...
Jag noterar att Lund-Halmstad har gått från att vara 140km till att nu vara 172km om man kollar på den Google Maps beskrivning som ligger på Ride of Hopes hemsida. Usch vad långt...
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 21:06Lycka till nu i morgon allihopa, anförda av Gary. Ser att det fortsätter att trilla in pengar, vilket är glädjande. Har ännu inte gett upp hoppet om Örebro-Linköping. Så fall blir det någon slags resa upp dagen innan och övernattning. Lyckas jag få ihop d
Lycka till nu i morgon allihopa, anförda av Gary. Ser att det fortsätter att trilla in pengar, vilket är glädjande. Har ännu inte gett upp hoppet om Örebro-Linköping. Så fall blir det någon slags resa upp dagen innan och övernattning. Lyckas jag få ihop d
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 19:36Har nog kommit på hur jag kan överlista SJ och komma till Örebro:
Du kan inte skicka resväskor och bagage med SJ, men du får ta med dig så mycket bagage som du själv kan bära ombord på tåget.Lär ju funka med väskan jag fick hem hojen i från USA 😉
Ska
Har nog kommit på hur jag kan överlista SJ och komma till Örebro:
Du kan inte skicka resväskor och bagage med SJ, men du får ta med dig så mycket bagage som du själv kan bära ombord på tåget.
Lär ju funka med väskan jag fick hem hojen i från USA 😉
Ska
Quote from Lena O on 10 August 2008, 21:19Kanon Andrew. Ses i Örebro
Kanon Andrew. Ses i Örebro
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 22:07Cykel packad i väska, biljett bokad, liggunderlag och sovsäck framme. Örebro here I come. Ska bli riktigt kul!
Cykel packad i väska, biljett bokad, liggunderlag och sovsäck framme. Örebro here I come. Ska bli riktigt kul!