Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSnittfart?
You need to log in to create posts and topics.

Men ja då? 58 kg. Hur ska jag hinna äta upp mig till 85? 2 bitar princesstårta tack! Och hela cykeln är av carbon. 2 dunkar vatten på det. + sminket i väskan.

Med rätt meducin o träning så ser du ut som en Belgian Bluekossa efter säsongen.

>Men ja då? 58 kg. Hur ska jag hinna äta upp mig till 85? 2 bitar princesstårta tack! Och hela cykeln är av carbon. 2 dunkar vatten på det. + sminket i väskan.

"Now we talking". Jag tycker vi inför handikap. Davids ram fyller vi med bly. Opumpade däck oc

ujuj vilket brus det var på denna tråden, men vill ändå ge mitt bidrag i denna tråden...

Har inte någon racer själv, utan hybrid, Nishiki 501 med största varianten av sports contact däcken som jag köpte för komfort och annan annledning som jag glömt, kan

Min tempocykel har ett ramkit som väger knappt tre o ½ kilo så den är inte precis någon lättviktare.
Min linjehoj väger mer än åtta kilo och jag är inte precis trådsmal även om mina ben är klena.

Skitsnack! Det har du inte alls!

Que pasa?

Hej (Korr till) Marie R (Linnex Sr, väger tydligen tillräckligt, eller?).

"Men ja då? 58 kg. Hur ska jag hinna äta upp mig till 85? "

Jag har provat både och. Jag vägde 56-57kg (85) och var som tyngst uppe på 108kg (01). Och jag skulle vilja påstå att

Linnex Sr väger mer än 58!

Aha..