Quote from Mattias Johansson on 2 May 2008, 21:01-
-
Quote from Mattias Johansson on 2 May 2008, 21:03Känns som detta är en typisk topic som skrämmer bort motionärerna....
Kör man inte i klunga så distanssnittar de flesta motionärer under 30 i snitt.Editerat: Linnex är en typisk motionär...
Känns som detta är en typisk topic som skrämmer bort motionärerna....
Kör man inte i klunga så distanssnittar de flesta motionärer under 30 i snitt.
Editerat: Linnex är en typisk motionär...
Quote from j sollerman on 2 May 2008, 21:03Och de är väl inte alls fel att snitta under 30. Jag gör de på mina flesta träningspass (när jag kör själv)
Och de är väl inte alls fel att snitta under 30. Jag gör de på mina flesta träningspass (när jag kör själv)
Quote from Mattias Johansson on 2 May 2008, 21:05Absolut inget fel.... Så länge man tycker det är roligt så är allt rätt.
Absolut inget fel.... Så länge man tycker det är roligt så är allt rätt.
Quote from j sollerman on 2 May 2008, 21:06Japp man måste ha kul. Men jag hade tyckt de va ännu roligare om jag kunde köra ännu snabbare. De är de som är målet med träningen iaf 😀
Japp man måste ha kul. Men jag hade tyckt de va ännu roligare om jag kunde köra ännu snabbare. De är de som är målet med träningen iaf 😀
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 21:10>>Riktiga cyklister väger över 85
Hurra!!! Då knôr jag i mig lite mer choklad. Jag är ju futtigt liten med mina 68 kg eller va det nu kan va.
>>Riktiga cyklister väger över 85
Hurra!!! Då knôr jag i mig lite mer choklad. Jag är ju futtigt liten med mina 68 kg eller va det nu kan va.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 21:16Dumt att starta på SM mot Bäckstedt om man är motionär.
Det finns de som gör det!Lika dumt som att gå in i spurter på tävlingar om man inte varit med i de situationerna tidigare och riskera att vurpa andra lekkamrater.
Det är få förunnat att vinna klu
Dumt att starta på SM mot Bäckstedt om man är motionär.
Det finns de som gör det!
Lika dumt som att gå in i spurter på tävlingar om man inte varit med i de situationerna tidigare och riskera att vurpa andra lekkamrater.
Det är få förunnat att vinna klu
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 21:17Linnex, tack för den kommentaren! Hela da´n har det snackats om 35 och uppåt i snittfarter. Börjar förstå att det inte är motionärer som har fört den diskussionen.
Jag förstår att det går betydligt snabbare i grupp, men gruppen finns inte på plats när jag
Linnex, tack för den kommentaren! Hela da´n har det snackats om 35 och uppåt i snittfarter. Börjar förstå att det inte är motionärer som har fört den diskussionen.
Jag förstår att det går betydligt snabbare i grupp, men gruppen finns inte på plats när jag
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 21:24Häng med HCK:s introrunda i morgon vettja: http://www.hisingensck.se/forum/viewtopic.php?t=6320
Det går lungt och varligt fram. Speciellt nu när jag ska med.
Häng med HCK:s introrunda i morgon vettja: http://www.hisingensck.se/forum/viewtopic.php?t=6320
Det går lungt och varligt fram. Speciellt nu när jag ska med.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 23:33Har försökt hänga på tidigare men tyvärr med 3 kids får man anpassa träningstiden efter dem. Imorgon misstänker jag att jag måste börja med båten.
Men man vet aldrig...
Har försökt hänga på tidigare men tyvärr med 3 kids får man anpassa träningstiden efter dem. Imorgon misstänker jag att jag måste börja med båten.
Men man vet aldrig...