Quote from j sollerman on 2 May 2008, 18:47Jag är med och skriver en hel del på vätterns forum. Och jag tror att svaret blir lika där. Man måste pressa sig själv för att lyckas få högre snittfart.
Jag är med och skriver en hel del på vätterns forum. Och jag tror att svaret blir lika där. Man måste pressa sig själv för att lyckas få högre snittfart.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 19:09Mars var romarnas krigsgud.
Det är ett krig därute i klungorna runt diket i juni.
Mars var romarnas krigsgud.
Det är ett krig därute i klungorna runt diket i juni.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 20:14Jag har fullt sjå att komma över 21 km/h i snitt på min hybrid, men så bor jag inte i platta Skåne heller! Finns ingen som kan promenera i 25 km/h, så såna kommentarer är det inget att bry sig om.
Jag har fullt sjå att komma över 21 km/h i snitt på min hybrid, men så bor jag inte i platta Skåne heller! Finns ingen som kan promenera i 25 km/h, så såna kommentarer är det inget att bry sig om.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 20:15Platta Skåne?
Välkommen hit så ska vi köra backe!
Platta Skåne?
Välkommen hit så ska vi köra backe!
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 20:21Hann med ett snabbt pass innan maten och se på fan efter alla (samma) tips idag var det bara att ta i mer, lyckades med dryga 27km/h i snitt. Inte så långt 38km.
Men sanningen ligger väl i ta så du nästan dör sedan ökar man.
Hann med ett snabbt pass innan maten och se på fan efter alla (samma) tips idag var det bara att ta i mer, lyckades med dryga 27km/h i snitt. Inte så långt 38km.
Men sanningen ligger väl i ta så du nästan dör sedan ökar man.
Quote from j sollerman on 2 May 2008, 20:26Gött Mats! Och ni som inte tyckte vi gav han vettiga kommentarer, tji fick ni!
Bara att bita i och ha kul.
Gött Mats! Och ni som inte tyckte vi gav han vettiga kommentarer, tji fick ni!
Bara att bita i och ha kul.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 20:26Det finns en del som tror att man kan bli snabb utan smärta. De brukar stå i depåerna o käka under livliga diskussioner om vems cykel som är snyggast.
De brukar vara snabba utför efter de blev satta uppför.
Det finns en del som tror att man kan bli snabb utan smärta. De brukar stå i depåerna o käka under livliga diskussioner om vems cykel som är snyggast.
De brukar vara snabba utför efter de blev satta uppför.
Quote from j sollerman on 2 May 2008, 20:27Nu ska vi inte underskatta snygga cyklar!
Nu ska vi inte underskatta snygga cyklar!
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 20:29.......eller att käka 😀
.......eller att käka 😀
Quote from j sollerman on 2 May 2008, 20:30Japp men inte när man cyklar.
Japp men inte när man cyklar.