Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 16:07Jonas: Alltid roligare när det rullar fortare om alla samspelar i skön harmoni.
Jonas: Alltid roligare när det rullar fortare om alla samspelar i skön harmoni.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 16:10David. Fart + Harmoni = Belgisk kedja på 6 pers. Riktigt fascinerande. Till nästa lopp ska jag beställa en sådan med vinden i ryggen.
David. Fart + Harmoni = Belgisk kedja på 6 pers. Riktigt fascinerande. Till nästa lopp ska jag beställa en sådan med vinden i ryggen.
Quote from Ebba Johansson on 2 May 2008, 16:43Uppenbarligen cyklar jag i snigelfart emellanåt, Tycker själv inte att medelhastigheten är det viktigaste...är ju så mycket runt omkring som spelar in, blåst, backar, dagsform osv..sanningen är l att jag föröker att inte tycka att det är vitkigaste. Nu kö
Uppenbarligen cyklar jag i snigelfart emellanåt, Tycker själv inte att medelhastigheten är det viktigaste...är ju så mycket runt omkring som spelar in, blåst, backar, dagsform osv..sanningen är l att jag föröker att inte tycka att det är vitkigaste. Nu kö
Quote from ellen olsson on 2 May 2008, 16:46> Jag höll nästan 28 i snitt i 18 mil Kalmar förra året
Jag snittade drygt 36km/h på samma 18-milare inkl. pissepaus men det bör gå att pressa åtminstone 20 minuter till i bra förhållanden och med starkare psyke. Det är lätt att tappa fokus när man ska k
> Jag höll nästan 28 i snitt i 18 mil Kalmar förra året
Jag snittade drygt 36km/h på samma 18-milare inkl. pissepaus men det bör gå att pressa åtminstone 20 minuter till i bra förhållanden och med starkare psyke. Det är lätt att tappa fokus när man ska k
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 16:52Jag vill oxå testa en belgisk kedja...
Jag vill oxå testa en belgisk kedja...
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 16:58Medelhastigheten beror också på tiden som den mäts över.
Bismarkkedjor kan också vara snyggt.
Medelhastigheten beror också på tiden som den mäts över.
Bismarkkedjor kan också vara snyggt.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 17:32Jag brukar snitta mina 70km-rundor på 25-26km/h på min hybrid, det tycker jag är helt ok. När jag cyklade en 75km-runda i klunga snittade jag på 29km/h, det är otrolig skillnad på att cykla själv och cykla i klunga.
Jag brukar snitta mina 70km-rundor på 25-26km/h på min hybrid, det tycker jag är helt ok. När jag cyklade en 75km-runda i klunga snittade jag på 29km/h, det är otrolig skillnad på att cykla själv och cykla i klunga.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 17:40Visst är det så M D!!
Visst är det så M D!!
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 18:3858 kanoninlägg på hur Mars skall få upp snittfarten. Han måste vara grymt imponerad av alla svar. Ett tips Mats är att du går in på Vätternrundans forum alt. Happymtb.org
Det är tyvärr sällan som inläggen på detta forum är speciellt bra utan det är oftas
58 kanoninlägg på hur Mars skall få upp snittfarten. Han måste vara grymt imponerad av alla svar. Ett tips Mats är att du går in på Vätternrundans forum alt. Happymtb.org
Det är tyvärr sällan som inläggen på detta forum är speciellt bra utan det är oftas
Quote from ellen olsson on 2 May 2008, 18:44Hur menar du? Har någon på VR:s (sunkiga) forum eller Happy hittat någon genväg till att vinna Touren och Girot?
Man blir snabbare av att cykla/springa/whatever snabbt - i form av intervaller. Om man inte vill köra strukturerat med VO2Max-, tröskel- eller
Hur menar du? Har någon på VR:s (sunkiga) forum eller Happy hittat någon genväg till att vinna Touren och Girot?
Man blir snabbare av att cykla/springa/whatever snabbt - i form av intervaller. Om man inte vill köra strukturerat med VO2Max-, tröskel- eller