Quote from j sollerman on 2 May 2008, 15:40Nu tycker jag vi ska vara vänner.
Nu tycker jag vi ska vara vänner.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 15:48Om du läser, Gary så står det väldigt klart o tydligt för mig som är Skåning att man flyttar sina gränser och man måste lida o inte enbart glida.
Det är klara o koncisa fakta.
Kan du inte ta i o köra fort en kort tid så kan du inte fort en lite längre t
Om du läser, Gary så står det väldigt klart o tydligt för mig som är Skåning att man flyttar sina gränser och man måste lida o inte enbart glida.
Det är klara o koncisa fakta.
Kan du inte ta i o köra fort en kort tid så kan du inte fort en lite längre t
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 15:50Kalle: 37 i snitt på 8 mils cykling....var det själv eller i klunga? Om du var ensam, så kan du definitivt satsa på sub 9 på VR...
David´s vid det här laget välkända 80 bryr jag mig inte om, då jag är simpel motionär utan värstingprylar och som jobbar..;)
Kalle: 37 i snitt på 8 mils cykling....var det själv eller i klunga? Om du var ensam, så kan du definitivt satsa på sub 9 på VR...
David´s vid det här laget välkända 80 bryr jag mig inte om, då jag är simpel motionär utan värstingprylar och som jobbar..;)
Quote from j sollerman on 2 May 2008, 15:52Själv va jag inte utan vi va nog 6-8 stycken. Men de är kul när de går fort.
Själv va jag inte utan vi va nog 6-8 stycken. Men de är kul när de går fort.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 15:53I utförslöpor lär man sig hur man blir Aero om man inte kör och snackar.
I utförslöpor lär man sig hur man blir Aero om man inte kör och snackar.
Quote from j sollerman on 2 May 2008, 15:55jag är inte så aerodynamisk. Men folk brukar gilla när jag kör mina långa pass i täten på klungan.
jag är inte så aerodynamisk. Men folk brukar gilla när jag kör mina långa pass i täten på klungan.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 15:55Alltid kul när det går fort...tuffare när det är motvind och hastigheten är oroväckande låg..
Jag får trampa på rejält i ngn utförskörning..
Alltid kul när det går fort...tuffare när det är motvind och hastigheten är oroväckande låg..
Jag får trampa på rejält i ngn utförskörning..
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 15:56Jag har kört 116km/h.......enligt en cykeldator från Lidl.
Jag har kört 116km/h.......enligt en cykeldator från Lidl.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 15:57Jag cyklar för att uppleva känslan: >Jag lyckades med muskelkraft fara fram som ett bowlingklot genom världen i sextio km/h under en minut eller femtio i fem minuter. Våga utmana sig själv!
Att vissa cyklar för att fika i pannkaksdepåer är deras ensak.
Jag cyklar för att uppleva känslan: >Jag lyckades med muskelkraft fara fram som ett bowlingklot genom världen i sextio km/h under en minut eller femtio i fem minuter. Våga utmana sig själv!
Att vissa cyklar för att fika i pannkaksdepåer är deras ensak.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 16:01Vad är härligare än att blåsa utför i 65 knyck och känna sidvinden börjar ta tag i framhjulet på ett sätt så styret börjar vobbla i motsatt takt med hjulet.
Vad är härligare än att blåsa utför i 65 knyck och känna sidvinden börjar ta tag i framhjulet på ett sätt så styret börjar vobbla i motsatt takt med hjulet.