Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:09Min målsättning är inte 80km/h, mer åt mazarin hållet. Jag cyklar också i nerförsbackar, nödig ibland och har jag tur blir det medvind men inte f-n når jag 80. Ska nog glömma farten och cykla mer.
Min målsättning är inte 80km/h, mer åt mazarin hållet. Jag cyklar också i nerförsbackar, nödig ibland och har jag tur blir det medvind men inte f-n når jag 80. Ska nog glömma farten och cykla mer.
Quote from j sollerman on 2 May 2008, 14:11va har du för toppnotering?
va har du för toppnotering?
Quote from Elias Engqvist on 2 May 2008, 14:21Jag höll nästan 28 i snitt i 18 mil Kalmar förra året men då var jag ju tvungen att spara mig lite inför 4mil löpning - men jag är rätt långsam och snart 60 🙂
25 anses väl vara promenadfart?
Kan din mätare visa fel?
Jag höll nästan 28 i snitt i 18 mil Kalmar förra året men då var jag ju tvungen att spara mig lite inför 4mil löpning - men jag är rätt långsam och snart 60 🙂
25 anses väl vara promenadfart?
Kan din mätare visa fel?
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:21Min målsättning är både mazariner och åttio km/h.
Det går bara man är tillräckligt en vis o en vet en.Vill man vara snabb så får man lida. Det går inte att bara glida.
Sist jag körde V(elig)R(ondell) som trind 90 kilos ponke så var man uppe i åttiofem
Min målsättning är både mazariner och åttio km/h.
Det går bara man är tillräckligt en vis o en vet en.
Vill man vara snabb så får man lida. Det går inte att bara glida.
Sist jag körde V(elig)R(ondell) som trind 90 kilos ponke så var man uppe i åttiofem
Quote from j sollerman on 2 May 2008, 14:23Jaja nu vet vi att David kan cykla i 80 och C kan genomföra en järnman.. Men va kan jag? Inget, är bara avundsjuk. Nu ska jag gå till pizzerian och hämta mig en kebabtallrik..
Jaja nu vet vi att David kan cykla i 80 och C kan genomföra en järnman.. Men va kan jag? Inget, är bara avundsjuk. Nu ska jag gå till pizzerian och hämta mig en kebabtallrik..
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:23Kalle - tydligen kan du läsa
Kalle - tydligen kan du läsa
Quote from j sollerman on 2 May 2008, 14:24ja men inte stava...
ja men inte stava...
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:25Toppnoteringar är vad jag vet är nittio-nittiofem på Mallis, sjuttiofem på bana och drygt det samma på platt väg.
Toppnoteringar är vad jag vet är nittio-nittiofem på Mallis, sjuttiofem på bana och drygt det samma på platt väg.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:26Dags att träna, Kalle.
Dags att träna, Kalle.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:29Kalle: Toppnotering på plant och lite vind kanske 32-33km/h. Snabbast hittills i år är 52km/h (nerför).
Ja, 25 är promenadtempo och jag vill cykla...
Kalle: Toppnotering på plant och lite vind kanske 32-33km/h. Snabbast hittills i år är 52km/h (nerför).
Ja, 25 är promenadtempo och jag vill cykla...