Quote from Elias Engqvist on 2 May 2008, 14:29Måste man inte ha väldigt speciell utväxling och/eller ha en kadens på 200 för att klara dom hastigheterna. Mitt max ligger på strax över 70 i en låååång o rätt brant nedförsbacke utanför Garpenberg!
Måste man inte ha väldigt speciell utväxling och/eller ha en kadens på 200 för att klara dom hastigheterna. Mitt max ligger på strax över 70 i en låååång o rätt brant nedförsbacke utanför Garpenberg!
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:30C - pratar du maxålder eller maxhastighet nu?
C - pratar du maxålder eller maxhastighet nu?
Quote from Elias Engqvist on 2 May 2008, 14:31Dom konvergerar ... *hahaha*
Dom konvergerar ... *hahaha*
Quote from j sollerman on 2 May 2008, 14:35På platten klarar jag väl typ 50 och nerför 60. Bästa snittfarten är nog runt 37 på 8 mil.
På platten klarar jag väl typ 50 och nerför 60. Bästa snittfarten är nog runt 37 på 8 mil.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:36Jag har varit i Garpenbergs gruva.
Droppformad fetkropp!
Med 53/11 eller 12 och eftersom jag kan komma upp i 160-170 i kadens på 13-16 så handlar det mycket om timing o när du sticker ut näbbet i vinden.
Beep, Beep!Warner Bros. har gjort filmer om mig
Jag har varit i Garpenbergs gruva.
Droppformad fetkropp!
Med 53/11 eller 12 och eftersom jag kan komma upp i 160-170 i kadens på 13-16 så handlar det mycket om timing o när du sticker ut näbbet i vinden.
Beep, Beep!
Warner Bros. har gjort filmer om mig
Quote from Elias Engqvist on 2 May 2008, 14:39Men David, du har ju varit överallt! Garpenberg är närmaste samhälle. Närmaste affär osv. Jag känner flera som jobbar i gruvan! Hur kommer det sig att du var nere i gruvan. Trodde inte dom släpper in turister!
Men David, du har ju varit överallt! Garpenberg är närmaste samhälle. Närmaste affär osv. Jag känner flera som jobbar i gruvan! Hur kommer det sig att du var nere i gruvan. Trodde inte dom släpper in turister!
Quote from j sollerman on 2 May 2008, 14:40Ni är ju två gamla gubbar klart att ni har varit runt i världen. När jag är typ 60 ska jag också ha en massa historier att berätta
Ni är ju två gamla gubbar klart att ni har varit runt i världen. När jag är typ 60 ska jag också ha en massa historier att berätta
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:50Sålt kabelvindor och elförsörjningssystem till gruvor, båtar, hamnkranar och andra behövande.
Vi var där efter raset-2000 när föraren krossades.
Har även varit i Kiruna och Laisvalls gruvor, Hallandsåsen, Öresundsbron.Sen har jag varit ute på andra äv
Sålt kabelvindor och elförsörjningssystem till gruvor, båtar, hamnkranar och andra behövande.
Vi var där efter raset-2000 när föraren krossades.
Har även varit i Kiruna och Laisvalls gruvor, Hallandsåsen, Öresundsbron.
Sen har jag varit ute på andra äv
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:53För jävligt att dö på jobbet! Tur man inte jobbar i onödan.
För jävligt att dö på jobbet! Tur man inte jobbar i onödan.
Quote from Lena O on 2 May 2008, 15:38David:
med din erfarenhet på cykel tänk om du kunde komma med lite gott råd ist. för allt skräp som oftast lämna din mun! (t-)
David:
med din erfarenhet på cykel tänk om du kunde komma med lite gott råd ist. för allt skräp som oftast lämna din mun! (t-)