Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 18:30Inte bra att vara kanon på lördags eftermiddagen.
Inte bra att vara kanon på lördags eftermiddagen.
Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 18:32Vänligen ta inte allt folk skriver på så stort allvar.
Vänligen ta inte allt folk skriver på så stort allvar.
Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 20:04Aha.
Aha.
Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 20:09Nähä?
Nähä?
Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 20:23Joho.
Joho.
Quote from Mattias Johansson on 3 May 2008, 21:38Linnex väger mycket mer än 58:a kg. Linnex har ingen önskan att gå upp i vikt. Förstår inte varför det blev föreslaget?
Linnex väger mycket mer än 58:a kg. Linnex har ingen önskan att gå upp i vikt. Förstår inte varför det blev föreslaget?
Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 21:43Kapten Bölja blev förvirrad av Knoll o Tott och gjorde felciterad person frågande undrande.
Flygsoldat Bom skjuter stolpskott i krysset.
Kapten Bölja blev förvirrad av Knoll o Tott och gjorde felciterad person frågande undrande.
Flygsoldat Bom skjuter stolpskott i krysset.
Quote from Elias Engqvist on 5 May 2008, 00:42Liten vikt är bra i bergen
Liten vikt är bra i bergen
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 09:35Inte lika bra uppför som nerför måste jag påstå. Det är iaf min upplevelse nu när jag lagt på mig lite...
Inte lika bra uppför som nerför måste jag påstå. Det är iaf min upplevelse nu när jag lagt på mig lite...
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 14:49Jag håller inte heller speciellt hög snittfart, jag ligger väl på ca 24km/h över 4-5mil... Jag ser detta dock inte som ett problem, jag är ute och rör på mig och jag vet att farten kommer allt eftersom. När jag började cykla så hade jag ett snitt på ca 18
Jag håller inte heller speciellt hög snittfart, jag ligger väl på ca 24km/h över 4-5mil... Jag ser detta dock inte som ett problem, jag är ute och rör på mig och jag vet att farten kommer allt eftersom. När jag började cykla så hade jag ett snitt på ca 18