Quote from Guest on 12 March 2008, 22:06Nån som slutat snusa och kan berätta vad det gör för löpningen. Förbättrade miltider, Bättre uthållighet, osv?? Behöver en stor spark i baken för att bli av med beroendet och hälsosnacket biter tydlgen inte så bra på mig.
Nån som slutat snusa och kan berätta vad det gör för löpningen. Förbättrade miltider, Bättre uthållighet, osv?? Behöver en stor spark i baken för att bli av med beroendet och hälsosnacket biter tydlgen inte så bra på mig.
Quote from Fredrik Närenfors on 12 March 2008, 22:16Min snittpuls sjönk med 30 slag på ett distanspass när jag inte hade snusat på ett dygn. Sen dess har jag inte tittat åt en snusdosa och inte var det det minsta svårt heller.
Min snittpuls sjönk med 30 slag på ett distanspass när jag inte hade snusat på ett dygn. Sen dess har jag inte tittat åt en snusdosa och inte var det det minsta svårt heller.
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 22:34Det här med puls och sånt kollade jag aldrig innan jag slutade snusa nu i januari. Men aldrig förr har det gått så bra att träna. Speciellt om man vill springa långt precis i början när man slutat är det bra. Dom första passen jag tränade efter tänkte jag
Det här med puls och sånt kollade jag aldrig innan jag slutade snusa nu i januari. Men aldrig förr har det gått så bra att träna. Speciellt om man vill springa långt precis i början när man slutat är det bra. Dom första passen jag tränade efter tänkte jag
Quote from Charlotte Skoglund on 12 March 2008, 23:05för min del så sjönk blodtryck och puls, en hel del. men annars kan du ju be ngn lukta dig i munnen när du vaknarpå morgonen. det borde vara en motivation i sig 🙂
som en arbetskompis sa det känns som om katten missat lådan i natt.... det luktar lika dan
för min del så sjönk blodtryck och puls, en hel del. men annars kan du ju be ngn lukta dig i munnen när du vaknarpå morgonen. det borde vara en motivation i sig 🙂
som en arbetskompis sa det känns som om katten missat lådan i natt.... det luktar lika dan
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 23:28Kanske borde haka på. Har rökt o snusat större delen av mitt 33åriga liv. Slutat röka iom att jag började träna nu i Januari. Enkelt eftersom jag snusar också.
Nämen shit. Jag gör det. Måste få upp flåset för att kunna satsa 100% på teknikerna unde
Kanske borde haka på. Har rökt o snusat större delen av mitt 33åriga liv. Slutat röka iom att jag började träna nu i Januari. Enkelt eftersom jag snusar också.
Nämen shit. Jag gör det. Måste få upp flåset för att kunna satsa 100% på teknikerna unde
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 07:16Suck.. Jag röker och vill sluta med får inte den där riktiga motivatonen. Fast det kanske betyder att jag inte vill tillräckligt. Hade verkligen velat bli fri ifrån "bojorna". Är rädd för att försöka igen eftersom jag mådde så dåligt sist och- misslyckade
Suck.. Jag röker och vill sluta med får inte den där riktiga motivatonen. Fast det kanske betyder att jag inte vill tillräckligt. Hade verkligen velat bli fri ifrån "bojorna". Är rädd för att försöka igen eftersom jag mådde så dåligt sist och- misslyckade
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 07:31Det finns alltid anledning att sluta med att både snusa och röka men ingen bra för att börja eller fortsätta. För några år sen försökte jag också sluta och hade då den där riktiga motivationen men misslyckades, denna gången gick jag inte in så hårt för d
Det finns alltid anledning att sluta med att både snusa och röka men ingen bra för att börja eller fortsätta. För några år sen försökte jag också sluta och hade då den där riktiga motivationen men misslyckades, denna gången gick jag inte in så hårt för d
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 08:21"snittpuls sjönk med 30 slag"
30 slag är ju typ skillnaden mellan min snittpuls på ett medelhårt distanspass och min maxpuls på ett intervallpass . 😀
"snittpuls sjönk med 30 slag"
30 slag är ju typ skillnaden mellan min snittpuls på ett medelhårt distanspass och min maxpuls på ett intervallpass . 😀
Quote from Jonny Persson on 13 March 2008, 08:22Jag slutade snusa men märkte ingen positiv inverkan på löpresultat så efter drygt ett år började jag igen. 🙂 Märkte ingen skillnad när jag återupptog snusandet heller. Men så snusar jag heller inte dygnet innan tävling.
Jag slutade snusa men märkte ingen positiv inverkan på löpresultat så efter drygt ett år började jag igen. 🙂 Märkte ingen skillnad när jag återupptog snusandet heller. Men så snusar jag heller inte dygnet innan tävling.
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 08:25David!
Du menar att jämfört med de svindlande summorna är tobakskostnader småpotatis eller saknar ditt inlägg ett ord 😀
David!
Du menar att jämfört med de svindlande summorna är tobakskostnader småpotatis eller saknar ditt inlägg ett ord 😀