Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSnus <---> Löpning
You need to log in to create posts and topics.

Jag tänker fortare än jag skriver. . . . . .

Martin....jag har hållt upp i 73 dar .....mkt bättre utan.....snusade 1 dosa om dagen ...lös....sen kall kalkon...de e bara å köra...

Storförbrukare tidigare...slutat fyra veckor sen..använder zyban....för att jag misslyckats flera gånger...mer än en dosa om dan..hemsk abstinens..Inget av det tack vara zybanen nu ...
Mår mkt bättre. sover bättre...lättare o springa...klar förbätrtring ö

Jag har avstått i snart två år. (Om man inte räknar en misslyckad festsnusning som gjode mig illamående och att jag missade en timmas partytid.) Måste bara säga att jag saknar snuset fortfarande. Det är jag nog inte ensam om.

Har dock inte märkt nån ski

Jag har osnusat och orökt i ca 5 år nu och måste säga att det är känslan av att inte vara fast i ett beroende som ger mig mest.

Håller med Daniel, även om jag bara hållt upp i drygt ett år. Att slippa beroendet och alltid bekymra sig om att man har snus med sig och att det finns gott om dosor hemma är det bästa med att ha slutat. Tycker inte jag märker någon direkt skillnad på löp

Jag har icke-snusat och icke-rökt i 59,8 år nu och det har gått bra!

Det är nog dags att skaffa sig lite preferenser Christer 😀

Nu förstår jag inte vad du menar - menade du referenser?

Det finns massor av (onyttiga) saker jag gillar (gott vin, maltwisky mm) - men inte att kväva mig med rök eller förgifta mig med snus!

Ja, just det...det var ju preferenser utan referenser som det var fråga om...:D