Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 08:46Jag tänker fortare än jag skriver. . . . . .
Jag tänker fortare än jag skriver. . . . . .
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 10:53Martin....jag har hållt upp i 73 dar .....mkt bättre utan.....snusade 1 dosa om dagen ...lös....sen kall kalkon...de e bara å köra...
Martin....jag har hållt upp i 73 dar .....mkt bättre utan.....snusade 1 dosa om dagen ...lös....sen kall kalkon...de e bara å köra...
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 12:28Storförbrukare tidigare...slutat fyra veckor sen..använder zyban....för att jag misslyckats flera gånger...mer än en dosa om dan..hemsk abstinens..Inget av det tack vara zybanen nu ...
Mår mkt bättre. sover bättre...lättare o springa...klar förbätrtring ö
Storförbrukare tidigare...slutat fyra veckor sen..använder zyban....för att jag misslyckats flera gånger...mer än en dosa om dan..hemsk abstinens..Inget av det tack vara zybanen nu ...
Mår mkt bättre. sover bättre...lättare o springa...klar förbätrtring ö
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 12:32Jag har avstått i snart två år. (Om man inte räknar en misslyckad festsnusning som gjode mig illamående och att jag missade en timmas partytid.) Måste bara säga att jag saknar snuset fortfarande. Det är jag nog inte ensam om.
Har dock inte märkt nån ski
Jag har avstått i snart två år. (Om man inte räknar en misslyckad festsnusning som gjode mig illamående och att jag missade en timmas partytid.) Måste bara säga att jag saknar snuset fortfarande. Det är jag nog inte ensam om.
Har dock inte märkt nån ski
Quote from Urban Nilsson on 13 March 2008, 12:34Jag har osnusat och orökt i ca 5 år nu och måste säga att det är känslan av att inte vara fast i ett beroende som ger mig mest.
Jag har osnusat och orökt i ca 5 år nu och måste säga att det är känslan av att inte vara fast i ett beroende som ger mig mest.
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 12:51Håller med Daniel, även om jag bara hållt upp i drygt ett år. Att slippa beroendet och alltid bekymra sig om att man har snus med sig och att det finns gott om dosor hemma är det bästa med att ha slutat. Tycker inte jag märker någon direkt skillnad på löp
Håller med Daniel, även om jag bara hållt upp i drygt ett år. Att slippa beroendet och alltid bekymra sig om att man har snus med sig och att det finns gott om dosor hemma är det bästa med att ha slutat. Tycker inte jag märker någon direkt skillnad på löp
Quote from Elias Engqvist on 13 March 2008, 14:48Jag har icke-snusat och icke-rökt i 59,8 år nu och det har gått bra!
Jag har icke-snusat och icke-rökt i 59,8 år nu och det har gått bra!
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 14:49Det är nog dags att skaffa sig lite preferenser Christer 😀
Det är nog dags att skaffa sig lite preferenser Christer 😀
Quote from Elias Engqvist on 13 March 2008, 14:56Nu förstår jag inte vad du menar - menade du referenser?
Det finns massor av (onyttiga) saker jag gillar (gott vin, maltwisky mm) - men inte att kväva mig med rök eller förgifta mig med snus!
Nu förstår jag inte vad du menar - menade du referenser?
Det finns massor av (onyttiga) saker jag gillar (gott vin, maltwisky mm) - men inte att kväva mig med rök eller förgifta mig med snus!
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 15:07Ja, just det...det var ju preferenser utan referenser som det var fråga om...:D
Ja, just det...det var ju preferenser utan referenser som det var fråga om...:D