Quote from Guest on 7 April 2010, 15:08Är det någon som har några erfarenheter när det gäller SOC kläder och skor?
Tycker prislappen passar mig som enkel vardagsmotionär men det vore ju trevligt att veta om de gör vettiga grejor också..
Har ett par walkingskor från SOC och dem är jag rätt nö
Är det någon som har några erfarenheter när det gäller SOC kläder och skor?
Tycker prislappen passar mig som enkel vardagsmotionär men det vore ju trevligt att veta om de gör vettiga grejor också..
Har ett par walkingskor från SOC och dem är jag rätt nö
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 15:18Jag har ett par inomhusskor från SOC som jag är mycket nöjd med, utför inte några långa löparpass med dem men de är bekväma. Sen har jag precis köpt jacka och tights med samma märke och de är väldigt sköna. Som sagt, bra prislapp också. (t+)
Jag har ett par inomhusskor från SOC som jag är mycket nöjd med, utför inte några långa löparpass med dem men de är bekväma. Sen har jag precis köpt jacka och tights med samma märke och de är väldigt sköna. Som sagt, bra prislapp också. (t+)
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 15:23De träningskläder jag har av det märket fyller sin funktion och har inte gjort mig besviken på något sätt (förutom då de börjar strama över magen då men det är nog mitt eget fel). Skor vet jag inget om.
De träningskläder jag har av det märket fyller sin funktion och har inte gjort mig besviken på något sätt (förutom då de börjar strama över magen då men det är nog mitt eget fel). Skor vet jag inget om.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 15:29Jag har ett par långa tights och några funktions t-shirtar av nämnda märke. Kan inte säga mig vara annat än nöjd! (t+) 🙂
Jag har ett par långa tights och några funktions t-shirtar av nämnda märke. Kan inte säga mig vara annat än nöjd! (t+) 🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 15:57Jag har inga skor men flertalet kläder just för att det passar min plånbok också och jag är nöjd, inget att klaga på 🙂
Jag har inga skor men flertalet kläder just för att det passar min plånbok också och jag är nöjd, inget att klaga på 🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 15:59Jga har ett par tights, en jacka, ett antal t-shirts, mycket nöjd med alla plaggen!
Jga har ett par tights, en jacka, ett antal t-shirts, mycket nöjd med alla plaggen!
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 16:00Jag har ett flertal tröjor från dem, både för inneträning och långärmade löpartröjor och är mycket nöjd med allihop. Båda bra kvalitet och bra pris.
Däremot skulle jag nog dra mig för att köpa skor, kanske fånigt och märkesfixerat av mig, men där vill ja
Jag har ett flertal tröjor från dem, både för inneträning och långärmade löpartröjor och är mycket nöjd med allihop. Båda bra kvalitet och bra pris.
Däremot skulle jag nog dra mig för att köpa skor, kanske fånigt och märkesfixerat av mig, men där vill ja
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 16:00Funkar bra för mig också!
Funkar bra för mig också!
Quote from Christer Berg on 7 April 2010, 16:47Camilla: Så du har ingen egentlig negativ erfarenhet av SOC skor utan du vill hellre köpa ett större etablerat märke?
Eftersom det här är ett första par och jag vill testa konceptet med jogging innan jag köper ett dyrt märkespar med alla tillbehören och
Camilla: Så du har ingen egentlig negativ erfarenhet av SOC skor utan du vill hellre köpa ett större etablerat märke?
Eftersom det här är ett första par och jag vill testa konceptet med jogging innan jag köper ett dyrt märkespar med alla tillbehören och
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 17:41Går man till t ex Stadium finsn det nästan alltid bra märkesskor på rea till låga priser. Nu tror jag de är varken bättre eller sämre än SOC, men du kan säkert hitta ett pra bra Brooks eller Adidas eller nåt för 5-600 där.
Går man till t ex Stadium finsn det nästan alltid bra märkesskor på rea till låga priser. Nu tror jag de är varken bättre eller sämre än SOC, men du kan säkert hitta ett pra bra Brooks eller Adidas eller nåt för 5-600 där.