Quote from Christer Berg on 7 April 2010, 18:15Jo, de har Brooks inom prisbilden jag tittar på.
Börjar också ställa mig tvivlande till soc skor. Får fortfarande blåsor av ett par som jag gått typ 11 mil nu.
Jo, de har Brooks inom prisbilden jag tittar på.
Börjar också ställa mig tvivlande till soc skor. Får fortfarande blåsor av ett par som jag gått typ 11 mil nu.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 18:16Det har mer att göra med att jag vid alla skoinköp på Stadium aldrig varit speciellt imponerad av deras personals kunskap och därför alltid gått därifrån med fel skor. Därför handlar jag skor där kompetensen hos säljaren finns och då blir det skor därefte
Det har mer att göra med att jag vid alla skoinköp på Stadium aldrig varit speciellt imponerad av deras personals kunskap och därför alltid gått därifrån med fel skor. Därför handlar jag skor där kompetensen hos säljaren finns och då blir det skor därefte
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 19:07Mina favvotights är Soc! Dom är så bra och bekväma. Löparjackan funkar också riktigt bra, men där har jag inte så mycket att jämföra med så jag ska inte hylla den för mycket.
Vätskebältet jag har är också från Soc tror jag, riktigt billigt och bra. Prisv
Mina favvotights är Soc! Dom är så bra och bekväma. Löparjackan funkar också riktigt bra, men där har jag inte så mycket att jämföra med så jag ska inte hylla den för mycket.
Vätskebältet jag har är också från Soc tror jag, riktigt billigt och bra. Prisv
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 19:35Njaaa, jag tycker så där om träningskläderna från HM. Har några toppar som tappat formen i tvätten, så då blir det ju dyrt eftersom man inte kan använda dem. Nu såg jag dock att HM har utökat sortimentet med lite mer kläder som kändes som det var i bättre
Njaaa, jag tycker så där om träningskläderna från HM. Har några toppar som tappat formen i tvätten, så då blir det ju dyrt eftersom man inte kan använda dem. Nu såg jag dock att HM har utökat sortimentet med lite mer kläder som kändes som det var i bättre
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 20:28De träningskläder som jobbet bekostat är av märket SOC (var tvungen att handla på Stadium och hålla kostnaden nere), och de är ok ur funktionshänseende. Passformen på topparna är dock märklig. Både tröjan och linnet kryper liksom upp i nacken, sitter löst
De träningskläder som jobbet bekostat är av märket SOC (var tvungen att handla på Stadium och hålla kostnaden nere), och de är ok ur funktionshänseende. Passformen på topparna är dock märklig. Både tröjan och linnet kryper liksom upp i nacken, sitter löst
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 23:17De flesta av mina träningskläder kommer från soc och nike. Tycker båda är precis lika bra funktionsmässigt. Men soch har ju såklart ett bättre pris.
Skor från soc har jag aldrig provat, men min sambo jobbar på Stadium och han tycker att tex nike-skor är b
De flesta av mina träningskläder kommer från soc och nike. Tycker båda är precis lika bra funktionsmässigt. Men soch har ju såklart ett bättre pris.
Skor från soc har jag aldrig provat, men min sambo jobbar på Stadium och han tycker att tex nike-skor är b
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 08:18Jag gillar SOC på sommaren, men inte då temperaturen kryper ner under 0.
Jag gillar SOC på sommaren, men inte då temperaturen kryper ner under 0.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 12:59Jag gillar soc. Har några t-shirts, strumpor och en jacka därifrån. Fungerar alldeles utmärkt för mig som bara är vanlig glad motionär.
Bh:arna tycker jag dock är lite mesiga vad gäller att ge stöd. Känns mer som träningstoppar än som sport-bh.
Skorna h
Jag gillar soc. Har några t-shirts, strumpor och en jacka därifrån. Fungerar alldeles utmärkt för mig som bara är vanlig glad motionär.
Bh:arna tycker jag dock är lite mesiga vad gäller att ge stöd. Känns mer som träningstoppar än som sport-bh.
Skorna h
Quote from Christer Berg on 8 April 2010, 14:45SOC skorna hade väldigt hård och styv innersula. Bytte ut den mot innersulorna från Saucony skorna och det verkar funka bättre.
Har bara tagit en promenad än så vi får se om det här hjälper.
SOC skorna hade väldigt hård och styv innersula. Bytte ut den mot innersulorna från Saucony skorna och det verkar funka bättre.
Har bara tagit en promenad än så vi får se om det här hjälper.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 19:09SOC funktions T-shirt för 99:- är en hit som har hängt med länge. Priset är ju sådant att man kan köpa på sig ganska många. Just nu har jag väl en 5-6 stycken.
SOC funktions T-shirt för 99:- är en hit som har hängt med länge. Priset är ju sådant att man kan köpa på sig ganska många. Just nu har jag väl en 5-6 stycken.