Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSOC Skor/Kläder
You need to log in to create posts and topics.

Ja det där med bra passform och "bra" pris känns ofta som en sak som inte går ihop. Dessutom kan jag tycka att det är svårt att bedöma passformen i affären när man provar. För mig funkar det så att jag upptäcker att ett klädesplagg sitter bra eller funger

Som Sylvia säger:
"man kan acceptera vissa tillkortakommanden hos plaggen, när priset är mer hanterbart."

I nuläget så är det både en ekonomisk fråga (både sambon och jag är arbetslös) men även en praktisk fråga då jag inte är beredd att betala hur mycke

Är det nått man bör lägga pengar på sådär i början så tycker jag att det är skorna! I synnerhet om man har några extra kilon att bära på! Övriga plagg kommer efterhand!

Självfallet ska det vara rejäla skor (alltså blir det inte SOC när jag börjar springa framöver).

Det jag söker är priseffektiva träningskläder/funktionskläder som är bekväma/bra att träna i.

Christian, som synes är jag lite halvimpad över SOC:s klädsortiment, men vill slå ett slag för Intersports egna märke, Pro Touch. Där har jag erfarenheter från både funktionströjor, tights, strumpor och vätskebälte och är positivt överraskad över så pass

Härligt. Då har jag lite att kolla på när jag ska in till stan nästa gång.

Pro Touch har jättebra strumpor. Har inte provat något annat ur sortimentet men tänker nog göra det.

Hmm är det Pro Touch jag har i vätskebälte kanske? Nu blir jag osäker...

Jag har handskar från Casall. Tycker dom har funkat utmärkt! Inte så dyra heller, inbillar jag mig. Synpunkter på det märket någon? Eller dom kanske inte har vanliga kläder förrest

Köpte ett par skor från SOC för ett par månader sen för att testa hur dom håller sig gentemot vanliga"märkesdojjor", jag är riktigt nöjd!
Dom är lätta, stabila och väldigt slitstarka.
Köpte förövrigt en löpjacka från dom igår och kan säga att den slår mi

Jag har faktiskt en långärmad löpartröja från SOC som jag är sjukt nöjd med, för den beter sig precis så som någon här beskrev. Den bara "gör sitt jobb" och jag märker inte att den är med. Behöver inte dra eller rycka i den någonstans för att den ska vara