Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSOC Skor/Kläder
You need to log in to create posts and topics.

Du menar den här:
http://www.stadium.se/sport/traning/traningsklader/098588/soc-tuner-func-tee-ll

Hur är den i passformen?

Den ser onekligen rätt slimmad ut...

Den är vidare än den ser ut på bilden

jag har mängder av den sorten(5-6st)
just för priset skull, de är kanon, men har en tendens att "springa" i maskorna. blir lite fula med det efter ett tag, men bryr man sig inte om det estetiska är de prisvärda.

SOC:s löparkläder har jag aldrig testat, men aerobicskollektionerna har aldrig imponerat på mig, jämfört med de dyrare märkena som Rönish och Casall. Konstig passform, dåligt stöd i sport-bh:arna (trots en icke anmärkningsvärd hylla) och byxlinningar som

Sylvia skrev: "Jag är väl inte byggd efter SOC:s passform"
Inte jag heller, och ska jag döma efter ditt foto så är vi varandras motpoler figurmässigt, så då kan man ju fråga sig hur man ska vara byggd för att vara deras passform! 😉

😀

Så sant, så sant...kanske det är så att priset lockar mer än själva passformen? Inget fel i det, men personligen vill jag att kläderna ska sitta som det är tänkt, dvs bra, så jag slipper ojja mig över sånt. Inga skavsår, inget som glipar och stöd där

"kläderna ska sitta som det är tänkt, dvs bra, så jag slipper ojja mig över sånt. Inga skavsår, inget som glipar och stöd där så behövs."
Tänkte just på det idag när jag var ute och sprang; har nyligen köpt en ny löpartröja och den är ett toppenköp! I va

Jag har ett par SOC tröjor. De är inte favoriterna, de har inte den bästa passformen men de andas bra och används en hel del 🙂

Edit: soc -> SOC

Och märket var då förstås inte SOC? 😉

Håller helt med. Kläderna ska sitta som ett smäck utan att märkas. De ska bara vara där och göra det de är gjorda för. Skydda, andas och vara följsamma utan en massa skav, glipande och grejor.

Men, jag förstår samt

om det är en prisfråga kan jag varmt rekommendera:

http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=4642&grp=199485