Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSOC Skor/Kläder
You need to log in to create posts and topics.

Fast idag stod det om test av stegräknare i tidningen och SOC:s var inte ngt vidare. Det var inte Silvas heller. Bäst var en från Omron och den från Classe som vann totalt.

Jag har faktiskt övergett både nike och craft för SOC när det gäller löpartröjor. Tycker de funkar skitbra. Tights använder jag craft för de har olika varma för sommar och vinter. Men jag kan hålla med er om SOCs övriga sortiment, det gillar jag inte alls

Lingling: Hmm, har de samma test i Corren och NT? För jag kan väl inte tänka mig att du har NT, eller?

Det är säkert samma test, har för mig att testen säljs till flera tidningar. Dessutom samarbetar väl NT och ÖC på ngt sätt?

Jag har en löpartröja från SOC som jag fullkomligt älskar! Långärmad med halv dragkedja fram. Min är orange och min träningskompis har en likadan fast svart.

Jag provade deras tights men jag gillade inte den breda resåren i midjan samt avsaknaden av dra

Jag har ett par löpartights från SOC som hängt med i flera år och som fungerar hur bra som helst (använde dem senast idag på maran). De är dock ganska tjocka i materialet (ej vintertights), så jag tycker att de blir för varma när temperaturen kryper över

Har ganska mycket löparkläder från både SOC och Nike både tights och tröjor, märker faktiskt ingen skillnad alls. Soc har blivit riktigt bra dom sista åren och passformen har jag absolut inga problem med. Dock är jag inte helt övertygad om skorna än även

man får vad man betalar för även när man köper annat....
men skor märks det direkt, men kläder dröjer det ett antal användningar & tvättar innan man märker skillnad.

Soc är långt bättre än de andra kedjornas egna märken! har provat & de försvinner ganska

Jag har flera tröjor från SOC och de fungerar riktigt bra. Jag ser inte vitsen att köpa dyrare märken där.

Mössa och vantar från SOC är riktigt bra tycker jag!

Skor har jag inte vågat testa. är lite skeptiskt.

Har ett par riktigt nice tights från Soc som verkligen har ryckt upp hela märket det senaste året. från att ha varit väldigt B, till att vara helt ok. Visserligen har priserna stigt men det får man väl räkna med.. Deras jackor tycker jag dock förtfarande