Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Opretentiös löpning (med jämna inslag av gång) längs natursköna Skåneleden från Skryllegården till Rommelåsen. Där vi stannar och tar oss en paus där vi kan tugga i oss eventuell medhavd fika. För att sedan återvända mot Skryllegården. In alles runt tre m

För er som undrar så ligger Skrylle strax utanför Lund i Skåne.

A men harregud! De vidd väl alla!

Jag var ute och "rekade" ungefär halva sträckan igår. Helt underbar natur och allt är så väldigt grönt så här i början på säsongen. Kommer bli trevligt nästa helg!

Får verkligen "hemlängtan"!
Det var i Skrylle jag påbörjade min löparkarriär och det är riktigt härliga löpstigar. Rekommenderar alla som har möjlighet att åka dit 🙂

Skulle vara skoj att haka på. Få se vad som blir möjligt när tider blivit bestämda. Bra initiativ!
EDIT: Kikade på kartan, vi är ju nästan grannar. När du hör någon flåsa förbi på cykelvägen sena kvällar så kan det vara jag.

Inge, det hade varit skoj om du kunnat hänga på. Klockan 10 hade jag tänkt att vi börjar.

Hej! Kollade in på er tråd och detta lät ju trevligt. Hur är det med tempot?

Tempot är definitivt inte det viktigaste, utan vi kommer anpassa till den som vill springa långsammast. Dessutom går vi i de backar som vi känner blir för jobbiga.

Karin, jag tog mig friheten och kollade in din tid på SM. Du sprang ju riktigt gott så du

Det hade varit trevligt men kan tyvärr inte , dottern är på ridträning .