Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 19:33Jonas, helt OK!
Återkommer med svar med det låter lockande med en social löpning i fin natur.
Jonas, helt OK!
Återkommer med svar med det låter lockande med en social löpning i fin natur.
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 00:04Hade varit roligt att följa med på, har aldrig sprungit längre än 1 mil. Men eftersom jag ska springa Malmömilen den 16/6 så får jag tyvärr avstå, vill ju få en bra tid på milen.
Hoppas att detta blir något som återkommer, för jag hade gärna hängt på.
Hade varit roligt att följa med på, har aldrig sprungit längre än 1 mil. Men eftersom jag ska springa Malmömilen den 16/6 så får jag tyvärr avstå, vill ju få en bra tid på milen.
Hoppas att detta blir något som återkommer, för jag hade gärna hängt på.
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 10:00Om intresse finns så skulle vi kunna arrangera något liknande igen om ett par veckor, men först ska vi ha det väldigt trevligt på söndag.
Min fru ställer upp med fika efter halva sträckan, och om det är någon som nöjer sig med halva sträckan finns det al
Om intresse finns så skulle vi kunna arrangera något liknande igen om ett par veckor, men först ska vi ha det väldigt trevligt på söndag.
Min fru ställer upp med fika efter halva sträckan, och om det är någon som nöjer sig med halva sträckan finns det al
Quote from Bjarne Lewin on 6 June 2012, 19:26Detta låter jätteroigt men just den dagen ska jag köra halvvättern och jag klarar inte av att vara på två platser samtidigt 🙂
Hoppas det kommer fler tillfällen
Detta låter jätteroigt men just den dagen ska jag köra halvvättern och jag klarar inte av att vara på två platser samtidigt 🙂
Hoppas det kommer fler tillfällen
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 08:41Evely, lycka till på cykeln.
Önskemålen har även kommit från andra håll att göra detta åter, så vi får väl se vad som kan arrangeras.Men ännu har vi INTE haft detta första event, och jag hoppas att det kan trilla in lite anmälningar till söndagens natur
Evely, lycka till på cykeln.
Önskemålen har även kommit från andra håll att göra detta åter, så vi får väl se vad som kan arrangeras.
Men ännu har vi INTE haft detta första event, och jag hoppas att det kan trilla in lite anmälningar till söndagens natur
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 17:40Ååååh, hade varit skitkul, om det inte varit så att jag jobbar 🙁
Ååååh, hade varit skitkul, om det inte varit så att jag jobbar 🙁
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 19:28Är det ingen som kan skriva att de kommer istället? 😀
Är det ingen som kan skriva att de kommer istället? 😀
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 20:40Hej!
Blir återbud här också men har tagit upp det med löpklubben som jag är med i och vi är flera som är intresserade men det får bli en annan gång. Jag känner att mina ben inte riktigt är redo för 30km..
Men som sagt nästa gång så gärna, social löpning i
Hej!
Blir återbud här också men har tagit upp det med löpklubben som jag är med i och vi är flera som är intresserade men det får bli en annan gång. Jag känner att mina ben inte riktigt är redo för 30km..
Men som sagt nästa gång så gärna, social löpning i
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 23:39Fortsätter jobba på att lösa så jag kan hänga på, osäkert än så länge men hoppas jag kan få till det.
Fortsätter jobba på att lösa så jag kan hänga på, osäkert än så länge men hoppas jag kan få till det.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 09:22Jag ska försöka hänga på, men vänta inte på mig. F.ö. : Romeleåsen, inte Rommelåsen (H)
Jag ska försöka hänga på, men vänta inte på mig. F.ö. : Romeleåsen, inte Rommelåsen (H)