Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 10:48Hoppas att ni båda (Inge och Tiger) har möjlighet att hänga på.
Tänkte att vi samlas vid spårkartan vid kl 10, och vi kommer ta den vägen som börjar med nerförslöpning på milspåret. Kan ju vara bra och veta om ni blir några minuter sena för då kan ni säk
Hoppas att ni båda (Inge och Tiger) har möjlighet att hänga på.
Tänkte att vi samlas vid spårkartan vid kl 10, och vi kommer ta den vägen som börjar med nerförslöpning på milspåret. Kan ju vara bra och veta om ni blir några minuter sena för då kan ni säk
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 12:54Imorgon är det dags. Någon sen anmälan?
Imorgon är det dags. Någon sen anmälan?
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 16:33Tack för trevligt sällskap idag! Det var fem år sen senast jag sprang så här långt, jag hade inte gjort det utan er idag.
Tack för trevligt sällskap idag! Det var fem år sen senast jag sprang så här långt, jag hade inte gjort det utan er idag.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 19:11Detsamma; tack för sällskapet. Det var en riktigt härlig runda i lagom tempo för trötta ben. Vi får hålla kontakten och ta fler sådana här rundor.
Detsamma; tack för sällskapet. Det var en riktigt härlig runda i lagom tempo för trötta ben. Vi får hålla kontakten och ta fler sådana här rundor.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 22:55Tackar för turen.
Det blev jakt efter markeringar i ett par kohagar när jag tog resten av 17km-rundan själv hem men efter lite sick sack och en "nära tjur"-upplevelse så gick det bra.
Jag hoppas det blir repris någon gång och att jag har möjlighet att hän
Tackar för turen.
Det blev jakt efter markeringar i ett par kohagar när jag tog resten av 17km-rundan själv hem men efter lite sick sack och en "nära tjur"-upplevelse så gick det bra.
Jag hoppas det blir repris någon gång och att jag har möjlighet att hän
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 21:51Ja, det var skoj att du hängde på, och även skoj att du i alla fall hittade hem igen 😀
Det får vi definitivt göra om! Och kanske vi då kan få med ännu fler.
Ja, det var skoj att du hängde på, och även skoj att du i alla fall hittade hem igen 😀
Det får vi definitivt göra om! Och kanske vi då kan få med ännu fler.