Quote from Funbeat user on 10 December 2011, 14:57Instämmer i tack-kören och känner mig nöjd med mina 15 km. Skönt springväder och underbart go fika.
Instämmer i tack-kören och känner mig nöjd med mina 15 km. Skönt springväder och underbart go fika.
Quote from Funbeat user on 10 December 2011, 15:07Tack alla för trevligt sällskap! Detta var första sociala fikalöpningen för mig. Var lite rädd för att räkmackan skulle göra sig påmind på tillbakavägen, men det var inga problem alls med den saken. Hoppas vi ses igen!
Tack alla för trevligt sällskap! Detta var första sociala fikalöpningen för mig. Var lite rädd för att räkmackan skulle göra sig påmind på tillbakavägen, men det var inga problem alls med den saken. Hoppas vi ses igen!
Quote from Funbeat user on 10 December 2011, 15:17Tack alla för trevligt sällskap, hoppas på återseende snart.
Tack alla för trevligt sällskap, hoppas på återseende snart.
Quote from Funbeat user on 10 December 2011, 15:27Tusen tack! Allt var bäst men blev liksom ändå bättre:-)
Syftar på att den isande kalla vinden i början skrämde mig lite men sen blev det ju världens bästa löpväder:-)
Tusen tack! Allt var bäst men blev liksom ändå bättre:-)
Syftar på att den isande kalla vinden i början skrämde mig lite men sen blev det ju världens bästa löpväder:-)
Quote from Funbeat user on 10 December 2011, 16:07Jag fick ihop 33 km men fuskade ju genom att både starta från och springa tillbaka till Sundbyberg. Och ett par kilometrar på mitten för att oframgångsrikt försöka samla ihop löpare.
Vi var inte ensamma ute idag, det var löpargrupper både till höger och
Jag fick ihop 33 km men fuskade ju genom att både starta från och springa tillbaka till Sundbyberg. Och ett par kilometrar på mitten för att oframgångsrikt försöka samla ihop löpare.
Vi var inte ensamma ute idag, det var löpargrupper både till höger och
Quote from Funbeat user on 10 December 2011, 19:35Tyvärr missade jag det här.
Var det halt? Jag tänkte springa imorgon och funderar över skoval.
Tyvärr missade jag det här.
Var det halt? Jag tänkte springa imorgon och funderar över skoval.
Quote from Funbeat user on 10 December 2011, 20:05Inga konstigheter att springa odubbat. Jag tror ingen körde med dubb? Några isfläckar i en backe nära Lyran, men det gick att springa vid sidan om.
Inga konstigheter att springa odubbat. Jag tror ingen körde med dubb? Några isfläckar i en backe nära Lyran, men det gick att springa vid sidan om.
Quote from Funbeat user on 10 December 2011, 21:12Tack! Skönt att slippa dubbarna så länge som möjligt. 🙂
Tack! Skönt att slippa dubbarna så länge som möjligt. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 18:14Vi har lagt upp lite bilder från löpningen på vår blogg:
Http://running-sisters.blogspot.com
Kika gärna in 🙂
Vi har lagt upp lite bilder från löpningen på vår blogg:
http://running-sisters.blogspot.com
Kika gärna in 🙂