Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 10:17Lördag, mitt på dagen? Då är det en miljard flanörer på norra sidan av Årstaviken. Trångt som ett lopparsle. Södra sidan är backigare men betydligt rymligare.
Lördag, mitt på dagen? Då är det en miljard flanörer på norra sidan av Årstaviken. Trångt som ett lopparsle. Södra sidan är backigare men betydligt rymligare.
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 13:03Låt vädret avgöra. Om det regnar/snöar/blåser kraftigt så spring på Södersidan, är det flanörväder så spring på Årstasidan.
Låt vädret avgöra. Om det regnar/snöar/blåser kraftigt så spring på Södersidan, är det flanörväder så spring på Årstasidan.
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 19:54Jag sprang på Årstasidan i våras, med TSM. Kan inte komma ihåg att det var så himla backigt. Minns bara att det var fin utsikt mellan träden och över vattnet mot Södermalm ...och att jag blev grymt sugen på en öl på väderkvarnen, som vi sprang förbi. Men
Jag sprang på Årstasidan i våras, med TSM. Kan inte komma ihåg att det var så himla backigt. Minns bara att det var fin utsikt mellan träden och över vattnet mot Södermalm ...och att jag blev grymt sugen på en öl på väderkvarnen, som vi sprang förbi. Men
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 21:11I jämförelse med Söder-sidan så är det betydligt mycket mer kuperat. Och mer lerigt. Och snöigt och halt om det är sådant väder. Men samtidigt väldigt mycket roligare och mer folkfritt. 🙂
Angående alkoholserveringen så har det de tre gångerna jag sprun
I jämförelse med Söder-sidan så är det betydligt mycket mer kuperat. Och mer lerigt. Och snöigt och halt om det är sådant väder. Men samtidigt väldigt mycket roligare och mer folkfritt. 🙂
Angående alkoholserveringen så har det de tre gångerna jag sprun
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 21:27Behöver den stackars personalen på Lyran nån form av förvarning?
Behöver den stackars personalen på Lyran nån form av förvarning?
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 22:50Eftersom Kennet pratar om kvarnen, nästan(!) bilfritt och att se vattnet mellan träden så undrar jag om inte TSM-gänget sprungit uppe på åsen? Där är det ju inte så kuperat.
Hela Årstaviken runt är 8 km. Jag har sprungit det varvet ett par hundra gånger.
Eftersom Kennet pratar om kvarnen, nästan(!) bilfritt och att se vattnet mellan träden så undrar jag om inte TSM-gänget sprungit uppe på åsen? Där är det ju inte så kuperat.
Hela Årstaviken runt är 8 km. Jag har sprungit det varvet ett par hundra gånger.
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 10:32Och kolla gärna på vår blogg också. 🙂
www.running-sisters.blogspot.com
Och kolla gärna på vår blogg också. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 08:56Det verkar som att vi blir några stycken på lördag! Glöm inte att vi samlas 10:30 vid 7 eleven i Hornstull.
Jag ringer och förvarnar lyran innan 🙂
Är det någon annan som ska med som med säkerhet hittar dit? Jag har koll på vägen men inte exakt på vart
Det verkar som att vi blir några stycken på lördag! Glöm inte att vi samlas 10:30 vid 7 eleven i Hornstull.
Jag ringer och förvarnar lyran innan 🙂
Är det någon annan som ska med som med säkerhet hittar dit? Jag har koll på vägen men inte exakt på vart
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 13:37Jag ska försöka hinna vara med och jag hittar vägen. Jag träffade två andra löpare tidigare i veckan som var sugna på Lyrans räkmacka och som också hittar så det finns nog ingen anledning till oro på den punkten. På 7 km spelar det här med fartgrupper int
Jag ska försöka hinna vara med och jag hittar vägen. Jag träffade två andra löpare tidigare i veckan som var sugna på Lyrans räkmacka och som också hittar så det finns nog ingen anledning till oro på den punkten. På 7 km spelar det här med fartgrupper int
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 09:39Riktigt skitväder med blask och grejer idag, och säkert risk för att det blir halt imorgon 🙁 Men vi kör väl ändå imorgon hoppas jag? 😀
Riktigt skitväder med blask och grejer idag, och säkert risk för att det blir halt imorgon 🙁 Men vi kör väl ändå imorgon hoppas jag? 😀