Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 13:07Jag är på!
Jag är på!
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 15:40Undrar om man kan hålla sig på benen efter fikat på Lyran? (H)
Undrar om man kan hålla sig på benen efter fikat på Lyran? (H)
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 16:40Det kanske blir slalomlöpning hemåt. 🙂
Det kanske blir slalomlöpning hemåt. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 18:31Räkmacka på Lyran? Absolut. Jag raglar med!
Räkmacka på Lyran? Absolut. Jag raglar med!
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 18:50Jag är på. Blev räkmacka förra gången, men det finns ju lite att välja på
Jag är på. Blev räkmacka förra gången, men det finns ju lite att välja på
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 11:04Det verkar som vi blir några stycken 🙂 Vad kul! Men jag vill kanske springa längre än 14... men det kanske är fler som vill fortsätta lite längre???
Det verkar som vi blir några stycken 🙂 Vad kul! Men jag vill kanske springa längre än 14... men det kanske är fler som vill fortsätta lite längre???
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 14:13Ett tips om man vill förlänga den här trippen är att på vägen tillbaka fortsätta under Liljeholmsbron, utmed Årstavikens södra sida bort till Gullmarsplan, alternativt Skanstull. Borde ge +5 km.
Ett annat alternativ är att inkludera loopen Gröndal-Mörtvi
Ett tips om man vill förlänga den här trippen är att på vägen tillbaka fortsätta under Liljeholmsbron, utmed Årstavikens södra sida bort till Gullmarsplan, alternativt Skanstull. Borde ge +5 km.
Ett annat alternativ är att inkludera loopen Gröndal-Mörtvi
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 21:59Jag fortsätter gärna till Gullmarsplan på tillbakavägen. Som jag minns är det löpvänligt och i stort sett bilfritt längs hela Årstasidan.
Jag fortsätter gärna till Gullmarsplan på tillbakavägen. Som jag minns är det löpvänligt och i stort sett bilfritt längs hela Årstasidan.
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 22:53Ja, det är ju berg-o-dalbanestig på Årstasidan. Bilrisk 0%.
Ja, det är ju berg-o-dalbanestig på Årstasidan. Bilrisk 0%.
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 10:11Det låter som en trevlig fortsättning 🙂 Jag kör på så länge jag orkar/tycker att det är roligt! Men två mil vore trevligt att få ihop...
Men vad tror ni om att köra på andra sidan istället? Alltså tantolunden fram till Skanstull? Lite mindre backigt...
Det låter som en trevlig fortsättning 🙂 Jag kör på så länge jag orkar/tycker att det är roligt! Men två mil vore trevligt att få ihop...
Men vad tror ni om att köra på andra sidan istället? Alltså tantolunden fram till Skanstull? Lite mindre backigt...