Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 10:32Det är lite klurigt att hitta bra stråk måste jag säga men utanför bergendals kursgård finns en sträcka med mer kupperad väg. Vägen vid sollentunavallen är det fin asfalt och lugnare trafik och det finns två bra backar att köra i, den på mitten och den mo
Det är lite klurigt att hitta bra stråk måste jag säga men utanför bergendals kursgård finns en sträcka med mer kupperad väg. Vägen vid sollentunavallen är det fin asfalt och lugnare trafik och det finns två bra backar att köra i, den på mitten och den mo
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 21:23De varianter jag kör är antingen på gångvägarna runt Viby vilket ger ca 12 km elller Norrviken runt vilket är ett trevligt varv men trafikerat vid frestavägen annars riktigt bra. En annan variant är Roserersbergs industriområde, på helgerna är det lite tr
De varianter jag kör är antingen på gångvägarna runt Viby vilket ger ca 12 km elller Norrviken runt vilket är ett trevligt varv men trafikerat vid frestavägen annars riktigt bra. En annan variant är Roserersbergs industriområde, på helgerna är det lite tr
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 09:23Tureberg och kanske också Rotebro IS har väl (sovande) skidsektioner? Fast strunt samma, syns de inte, finns de inte. Bra initiativ.
Tureberg och kanske också Rotebro IS har väl (sovande) skidsektioner? Fast strunt samma, syns de inte, finns de inte. Bra initiativ.
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 09:53Jag läste en insändare i Sollentunablaskan av en arg dam som inte ville ha asfalterade skidspår i täbyskogarna (tror jag det stod) jag minns inte var det var - någon som har koll? Kan ha varit i Enebybergskogarna men det borde ju man känna till!
Ja - vad
Jag läste en insändare i Sollentunablaskan av en arg dam som inte ville ha asfalterade skidspår i täbyskogarna (tror jag det stod) jag minns inte var det var - någon som har koll? Kan ha varit i Enebybergskogarna men det borde ju man känna till!
Ja - vad
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 22:19Backintervaller i Sollenkollen (väsjöbacken) nu på lördag igen. Häng med och spring er trötta med eller utan stavar!
Kolla facebook för info!
Backintervaller i Sollenkollen (väsjöbacken) nu på lördag igen. Häng med och spring er trötta med eller utan stavar!
Kolla facebook för info!