Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 22:53Ann-Sofie:
Jag har lite dum rygg så jag springer ganska mycket inne när det är vinter och halt. Men annars utgår jag i regel från Sumpan på söndagar. Fast jag springer inga gastronomiska långpass, det har jag slutat med för att spara på ryggen så att jag
Ann-Sofie:
Jag har lite dum rygg så jag springer ganska mycket inne när det är vinter och halt. Men annars utgår jag i regel från Sumpan på söndagar. Fast jag springer inga gastronomiska långpass, det har jag slutat med för att spara på ryggen så att jag
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 22:54Och på tisdagar (oftast tisdagar i alla fall) brukar vi köra intervaller (eller vad man nu vill köra på bana) på Sumpans IP. Välkommen du också - vi kör igång så snart det är springbart där. 🙂
Och på tisdagar (oftast tisdagar i alla fall) brukar vi köra intervaller (eller vad man nu vill köra på bana) på Sumpans IP. Välkommen du också - vi kör igång så snart det är springbart där. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 23:21Jag är barnfri på söndag, då ska det bli mitt första långa pass i år (om man räknar bort Årets Första Långpass). Oklart var jag kommer starta ifrån, antingen Sundbyberg eller Nacka. Vart brukar Kristina styra stegen när hon inte fastnar i tvärbanebyggande
Jag är barnfri på söndag, då ska det bli mitt första långa pass i år (om man räknar bort Årets Första Långpass). Oklart var jag kommer starta ifrån, antingen Sundbyberg eller Nacka. Vart brukar Kristina styra stegen när hon inte fastnar i tvärbanebyggande
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 01:05I Ursvik åker dom skidor nu, väldans olika men ofta in mot stan. Eller bort mot Bromma.
I Ursvik åker dom skidor nu, väldans olika men ofta in mot stan. Eller bort mot Bromma.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 01:51Det går ju också grymt bra att köra sjöarna och sen springa från hörnet av lötsjön som ligger närmast duvbo ner till bällstaån och längs stranden mot pampas 🙂 Blir en bit om man ska ta sig tillbaka sen också 😉
Det går ju också grymt bra att köra sjöarna och sen springa från hörnet av lötsjön som ligger närmast duvbo ner till bällstaån och längs stranden mot pampas 🙂 Blir en bit om man ska ta sig tillbaka sen också 😉
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 06:04Härligt, då är man skyldig till lite nya löparbekantskaper kanske? 😉
Tack för svaren! Jag packar de dubbade skorna för säkerhets skull, för jag tänkte faktiskt smyga in lite fartträning och jag är jättefeg på is/snö 😀
Härligt, då är man skyldig till lite nya löparbekantskaper kanske? 😉
Tack för svaren! Jag packar de dubbade skorna för säkerhets skull, för jag tänkte faktiskt smyga in lite fartträning och jag är jättefeg på is/snö 😀
Quote from ellen olsson on 1 March 2011, 07:41Peter: Det är enkelt att svara på. Det är spårat för skidåkning och skylten uppmanar löpare att springa runt sjöarna och inte i eller längs skidspåren. Det är skatebädd mellan de klassiska spåren på elljusfemman. Följ den uppmaningen, tack! 🙂
Peter: Det är enkelt att svara på. Det är spårat för skidåkning och skylten uppmanar löpare att springa runt sjöarna och inte i eller längs skidspåren. Det är skatebädd mellan de klassiska spåren på elljusfemman. Följ den uppmaningen, tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 07:55Hej! Jag är GÄRNA med på intervaller tisdagar om jag har barnvakt!
Åker en del skidor och rekommenderar verkligen inte Ursvik på ett tag! 🙂Ja jag bor precis ovanför Lötsjön, springer ofta hem från jobbet i stan, det är fint
Längs vattnet från Karlbergs
Hej! Jag är GÄRNA med på intervaller tisdagar om jag har barnvakt!
Åker en del skidor och rekommenderar verkligen inte Ursvik på ett tag! 🙂
Ja jag bor precis ovanför Lötsjön, springer ofta hem från jobbet i stan, det är fint
Längs vattnet från Karlbergs
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 07:59Men hallå - på söndag är det ju Vasaloppet och femmilen. Hur ska ni hinna få in ett långpass då? 🙂
Men hallå - på söndag är det ju Vasaloppet och femmilen. Hur ska ni hinna få in ett långpass då? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 08:50Ann-Sofie: Vad kul! 🙂 Vi brukar bestämma dag för intervaller någon gång under helgen så att man kan planera sin tränings-/övriga-livet-vecka. Tidigt på kvällen kör vi för att hinna varva ner innan det är nanna-dags.
Ja, det är lite trist. Eller det var
Ann-Sofie: Vad kul! 🙂 Vi brukar bestämma dag för intervaller någon gång under helgen så att man kan planera sin tränings-/övriga-livet-vecka. Tidigt på kvällen kör vi för att hinna varva ner innan det är nanna-dags.
Ja, det är lite trist. Eller det var