Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSolna - Råstasjön
You need to log in to create posts and topics.

Jag är gärna också med och springer på bana på tisdagar framöver i vår!

🙂 Fasiken vad skoj, vi blir en hel liten drös ju.

Va roligt att du är på G Hurtbullan....måste säga att Råsta sjön har fått en speciell plats i mitt löperhjärta...I år var det en yngling som inte fattade att man fick springa ut på sista varvet för Marathon-tid om man passerade målet före 5 timmar....kano

Hej på er!

Anna- har du varit ute?

FIa o Jenny- JA vad roligt! Vi skramlar ihop lite folk, jag kanske kan ta med dotra ned och ställa henne i mitten så spar jag barnvakt- alt så får hon äta sin middag där medan vi springer runt :). Eller så börjar hon s

Nej, det blir Torsdag morgon! Jag återkommer med rapport, men jag lägger upp den ungefärliga rutten i min garmin, så jag hittar dit och hem 😉

Jag ska springa runt sjöarna imorgon, men jag tror jag gör det mitt på dan eller tidig em. Jobbar hemma. 🙂

Och tack rara Kjelle! Jag har fortfarande dåligt samvete för att jag inte kunde hjälpa dig med ölflaket på Råsta runt. Jag hade ju lovat... 😮

Jag var där i morse, jag och några andra. Lite sugen var jag ju att springa på den plogada banan på Råstasjön, men med min iskunskap kändes det lite tveksamt 😉

Lötsjön rundade jag också när jag ändå höll på.

Det funkar väl, men det finns roligare löpru