Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSommarkul: Löparyatzy
You need to log in to create posts and topics.

Nu när midsommar har passerat är väl sommaren igång på riktigt (även om vädret inte vet det 😉 ) och jag tänkte att det kunde vara kul med lite löparyatzy!

Konceptet är enkelt: Man deltar genom att börja sätta ut kryss och räkna sina poäng enligt följand

Möjligen är jag något partisk, men detta är en trevlig idé! Jag är på, förstås.
För mig blir morgonpass, <4 min/km och transportlöpning till jobbet de stora utmaningarna. (Jobblöpningen för att det är ganska tråkig löpväg dit och att eftersom jag brukar c

Coolt

Men oj vilken rolig grej! 🙂

Jätterolig idé (H:). Klart jag är på. När kör vi igång? Får morgonens transportlöpning bli första passet. För mig blir nog +25km de svåraste att uppnå just nu, ja och <4min/km.

Vad roligt att så många är på! Självklart kan man hoppa på när man vill även senare, men man får ju lite färre dagar på sig.

Jag tänker mig följande: Ni får gärna hålla koll på era egna poäng också, men om ni skriver här vad ni har gjort för pass och var

Backintervaller sätter jag dagens poäng på. 🙂 10 ggr upp och ner för Sofia kyrkbacke på Söder.

Väldigt roligt initiativ, ska försöka få med maken på det också 🙂
Tar dagens löpning på pendlaren, tisdag.

TS, är det du som är geniet bakom detta? 😀

Emilia: En kompis hade ett bokyatzy förra sommaren (och har för övrigt ett i sommar med, http://mittegetrum.blogspot.se/2014/06/bokyatzy-2014-sommarutmaning.html) - det är det konceptet jag har lånat 🙂

Kristina & Maria: Trevligt med löppass!