Quote from Funbeat user on 24 June 2014, 21:45Nu är även jag officiellt igång. Dagens progressiva snabbdistanspass lägger jag på Distans 14-19 km. Häpp!
Nu är även jag officiellt igång. Dagens progressiva snabbdistanspass lägger jag på Distans 14-19 km. Häpp!
Quote from Fredrik Lundmark on 24 June 2014, 22:25Kul grej, jag är gärna med! Dagens pass var 6km på blandat underlag i lite drygt femminuterstempo, men jag sätter det som eftermiddagspass i Round the Clock.
Dessutom körde jag löpstyrka efteråt, så en plupp på det också.
För mig blir de stora utmaninga
Kul grej, jag är gärna med! Dagens pass var 6km på blandat underlag i lite drygt femminuterstempo, men jag sätter det som eftermiddagspass i Round the Clock.
Dessutom körde jag löpstyrka efteråt, så en plupp på det också.
För mig blir de stora utmaninga
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 06:01Jag pendellöper inte till jobbet så det blir omöjligt om jag inte kan räkna pass där jag springer från jobbet i övrigt (lunchtränar). Vad säger domaren?
Tabata borde väl gillas? Jag tänkte köra ett pass tvåhundringar eller så för att få till sub 4. 🙂
Jag pendellöper inte till jobbet så det blir omöjligt om jag inte kan räkna pass där jag springer från jobbet i övrigt (lunchtränar). Vad säger domaren?
Tabata borde väl gillas? Jag tänkte köra ett pass tvåhundringar eller så för att få till sub 4. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 07:16Jag undrar hur det funkar om man inte samlar alla kryss i t.ex. den första kategorin. Får man inga poäng alls då?
Jag undrar hur det funkar om man inte samlar alla kryss i t.ex. den första kategorin. Får man inga poäng alls då?
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 07:43Nu såg jag att rubriken på jobblöpningen var Pendlaren. Dissar självmant mina löppas på lunchen under den rubriken. Får klara mig utan de poängen.
Joooo, man får väl poäng trots nollor i andra fält?
Nu såg jag att rubriken på jobblöpningen var Pendlaren. Dissar självmant mina löppas på lunchen under den rubriken. Får klara mig utan de poängen.
Joooo, man får väl poäng trots nollor i andra fält?
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 08:17Sara & Louise: Kul att ni är igång!
Kristina: Jag lade till pendlarkategorin med tanke på dem som får rätt stor del av sin träning genom jobbpendling, för då har man ju rätt svårt att variera saker som sträcka, underlag och tempo. Jag som inte jobbpendla
Sara & Louise: Kul att ni är igång!
Kristina: Jag lade till pendlarkategorin med tanke på dem som får rätt stor del av sin träning genom jobbpendling, för då har man ju rätt svårt att variera saker som sträcka, underlag och tempo. Jag som inte jobbpendla
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 08:23Nu blev jag ju sugen på bokyatzy också. Blir tydligen en fulltecknad sommar för mig (H)
Nu blev jag ju sugen på bokyatzy också. Blir tydligen en fulltecknad sommar för mig (H)
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 09:19Så bra! Både löpar- och bokyatzyt påbörjat. Läsa och springa är ju verkligen en bra kombo under sommaren
Fnular på en utställnings/föreställnings-variant till hösten.
( Blir ju ett KulTurYatzy tillsammans.)
Så bra! Både löpar- och bokyatzyt påbörjat. Läsa och springa är ju verkligen en bra kombo under sommaren
Fnular på en utställnings/föreställnings-variant till hösten.
( Blir ju ett KulTurYatzy tillsammans.)
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 15:43Klokt, jag tycker det verkar väldigt bra genomtänkt med olika typer av pass så att alla kan vara med. 🙂
Klokt, jag tycker det verkar väldigt bra genomtänkt med olika typer av pass så att alla kan vara med. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 19:35Vilken rolig idé. Jag hoppar genast på. 😀
Vilken rolig idé. Jag hoppar genast på. 😀