Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSommarkul: Löparyatzy
You need to log in to create posts and topics.

Nu är även jag officiellt igång. Dagens progressiva snabbdistanspass lägger jag på Distans 14-19 km. Häpp!

Kul grej, jag är gärna med! Dagens pass var 6km på blandat underlag i lite drygt femminuterstempo, men jag sätter det som eftermiddagspass i Round the Clock.

Dessutom körde jag löpstyrka efteråt, så en plupp på det också.

För mig blir de stora utmaninga

Jag pendellöper inte till jobbet så det blir omöjligt om jag inte kan räkna pass där jag springer från jobbet i övrigt (lunchtränar). Vad säger domaren?

Tabata borde väl gillas? Jag tänkte köra ett pass tvåhundringar eller så för att få till sub 4. 🙂

Jag undrar hur det funkar om man inte samlar alla kryss i t.ex. den första kategorin. Får man inga poäng alls då?

Nu såg jag att rubriken på jobblöpningen var Pendlaren. Dissar självmant mina löppas på lunchen under den rubriken. Får klara mig utan de poängen.

Joooo, man får väl poäng trots nollor i andra fält?

Sara & Louise: Kul att ni är igång!

Kristina: Jag lade till pendlarkategorin med tanke på dem som får rätt stor del av sin träning genom jobbpendling, för då har man ju rätt svårt att variera saker som sträcka, underlag och tempo. Jag som inte jobbpendla

Nu blev jag ju sugen på bokyatzy också. Blir tydligen en fulltecknad sommar för mig (H)

Så bra! Både löpar- och bokyatzyt påbörjat. Läsa och springa är ju verkligen en bra kombo under sommaren

Fnular på en utställnings/föreställnings-variant till hösten.
( Blir ju ett KulTurYatzy tillsammans.)

Klokt, jag tycker det verkar väldigt bra genomtänkt med olika typer av pass så att alla kan vara med. 🙂

Vilken rolig idé. Jag hoppar genast på. 😀