Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSommarkul: Löparyatzy
You need to log in to create posts and topics.

Jag hade nätverksproblem igår, så gårdagens pass kommer nu. Det blev en sen kvällsrunda, vet inte riktigt hur långt, men jag sätter det som kvällspass. Så skönt med dessa ljusa sommarkvällar då man inte behöver bekymra sig om att komma iväg innan det blir

Plitar in en egen extra kategori i singlar. Tävling. Körde Kisa stadslopp ikväll med ok resultat. 5km på 22.28 vilket fick in mig på övre halvan någonstans i resultatlistan.

Kul initiativ. 🙂 Jag hänger på. Satte ett kryss för löppass i regn idag. Blev ordentligt blöt, lär nog ta några dagar innan skorna torkar. Tur jag har andra dojor för nästa kryss. 😉

Härligt att fler hänger på. Idag blev det långpass för min del och sätter ett kryss i 19-25 kategorin 🙂

Och jag rapporterar ett backintervallpass igår samt för dagen ett orienteringspass o ett löpstyrkepass. 🙂

Vad många vi är!

För mig blev det också orientering idag - tänka sig 😉 Första gången på många år, och det firade (?) jag genom en mycket svårare och längre bana än jag någonsin sprungit. Huj vad längr jag var ute! Det får räknas som ett terrängpass 🙂

Du var jätteduktig, Rebecca!
Jag reggar min orientering på Tempoväxlaren, >7 min/km.

Det var verkligen en jättekul idé det här. Hatten av för för initiativtagaren... (t+)

Igår distans 2-5 km för mig = 1p
Idag Singel Social = 2p

Idag blev det löpning i obanad terräng där jag avverkade 3.7km på närmare 40 minuter, så det kvalar med god marginal in som >7 på tempoväxlaren 😉

Oj vad roligt! Jag vill också vara med! Efter problem med skada och sjukdom hela våren så passar de korta passen utmärkt just nu, börjar yatzyn imorgon (t+)