Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 09:38Använder gårdagens pass som "social" och kryssar nu "transport" i och med dagens pass där jag sprang hem från fotbollsplan där jag ställde bilen. Maken och yngsta sonen kommer hem i em från fotbollsturnering men jag kan inte hämta dem då jag är med äldre
Använder gårdagens pass som "social" och kryssar nu "transport" i och med dagens pass där jag sprang hem från fotbollsplan där jag ställde bilen. Maken och yngsta sonen kommer hem i em från fotbollsturnering men jag kan inte hämta dem då jag är med äldre
Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 13:26Idag fick jag till en transportlöpning på strax äver milen. Jag sprang bort till en affär som säljer Naturpasset över Ursviksskogen så nu har jag ett sådant. Äntligen. Mot Sherwoodskogen!!!! 🙂
Poäng på transportlöpning alltså.
Idag fick jag till en transportlöpning på strax äver milen. Jag sprang bort till en affär som säljer Naturpasset över Ursviksskogen så nu har jag ett sådant. Äntligen. Mot Sherwoodskogen!!!! 🙂
Poäng på transportlöpning alltså.
Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 14:47Nu är vi riktigt många som är igång, närmare bestämt 10 stycken! I skrivande stund ser läget ut såhär:
Annie S leder med hela 4 poäng! Detta efter att ha klämt till med två singlar. Det är ingen som har avslutat någon kombo ännu, men så är det också bara
Nu är vi riktigt många som är igång, närmare bestämt 10 stycken! I skrivande stund ser läget ut såhär:
Annie S leder med hela 4 poäng! Detta efter att ha klämt till med två singlar. Det är ingen som har avslutat någon kombo ännu, men så är det också bara
Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 16:07Det här är så himla kul. 🙂 Tack vare detta sprang jag mitt ärende idag istället för att ta bilen och springa efteråt. 🙂
Det här är så himla kul. 🙂 Tack vare detta sprang jag mitt ärende idag istället för att ta bilen och springa efteråt. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 16:50Med något trötta fötter anmäler jag härmed ett pass i distans-kategorin: 19-25 km.
Med något trötta fötter anmäler jag härmed ett pass i distans-kategorin: 19-25 km.
Quote from Funbeat user on 30 June 2014, 17:40Vilken rolig grej, jag är på! Börjar med att kryssa i tempoväxlaren 6-7 min/km.
Vilken rolig grej, jag är på! Börjar med att kryssa i tempoväxlaren 6-7 min/km.
Quote from Funbeat user on 30 June 2014, 19:35Efter dagens pass så kan jag bocka av måndag på pendlarn. Tog en extra liten runda runt Kaknästornet på vägen hem från jobbet. Härlig eftermiddag för en löptur 🙂
Efter dagens pass så kan jag bocka av måndag på pendlarn. Tog en extra liten runda runt Kaknästornet på vägen hem från jobbet. Härlig eftermiddag för en löptur 🙂
Quote from Funbeat user on 30 June 2014, 21:17Idag sätter jag en plupp i stretch. Jag stretchar inte som vanligt utan kör yoga i form av solhälsningar och Duvan, dynamisk stretch för min stela löparkropp. 🙂 Normalt blir det 10 minuter men idag körde jag 15 för att få till pluppen. 🙂
Idag sätter jag en plupp i stretch. Jag stretchar inte som vanligt utan kör yoga i form av solhälsningar och Duvan, dynamisk stretch för min stela löparkropp. 🙂 Normalt blir det 10 minuter men idag körde jag 15 för att få till pluppen. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 June 2014, 21:28Idag stod styrka på schemat, men jag passade i alla fall på att göra någon sorts löppass av den vanliga hemjoggen. 1.3 km i maxtempo blir man tydligen rätt trött av 😛 Men jag får plupp i 0 - 2 km, så jag är nöjd 🙂
Idag stod styrka på schemat, men jag passade i alla fall på att göra någon sorts löppass av den vanliga hemjoggen. 1.3 km i maxtempo blir man tydligen rätt trött av 😛 Men jag får plupp i 0 - 2 km, så jag är nöjd 🙂
Quote from Funbeat user on 30 June 2014, 21:39Vilken bra motivation det här är, blev tack vare yatzyt ett kvällspass efter jobbet idag, som jag reggar på kvällspass. Tack för ett motiverande sommaryatzy 🙂
Vilken bra motivation det här är, blev tack vare yatzyt ett kvällspass efter jobbet idag, som jag reggar på kvällspass. Tack för ett motiverande sommaryatzy 🙂