Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSommarkul: Löparyatzy
You need to log in to create posts and topics.

Roligt att fler hakar på 🙂
I och med dagens löppass så bockar jag för grus på underlaget.

Och där fick jag ett kryss i löpstyrka. 🙂

Roligt att vi är så många!

För mig blev det 7.5 km i ganska högt tempo (vilket för mig är strax under 6 min/km). Inte ett särskilt profilierat pass, fast jag lär vara trött i benen imorgon. Det får hamna på Distanser under 5 - 9 km.

Oh, vilken rolig idé!
Nu är jag en väldigt väldigt väldigt amatörmässig och otränad minimotionär jämfört med de allra flesta här, men NÅGRA kryss skall nog till och med jag få till! (V) Få se när jag hinner börja, bara... tur vi har till 1 september på os

Idag blev det ingen löpning, men en halvtimme yoga med inriktning på rörlighet i höfter. Kryss på stretch alltså.

Idag har jag orienterat för första gången. Brutalt kul! Använder tempoväxlaren >7 till det passet, för inte gick det fort inte. 🙂

Ursäkta en kanske dum fråga, men vad räknas som "Distans"? 🙂

Idag kom jag hem från jobbet trött och stressad och med molande envis huvudvärk. Yatzyt motiverade mig att genast byta om till träningskläder och ge mig ut på en halvmilsrunda, något jag trol

Kristina: Orientering är mycket roligare än man kan tro! Synd att det inte blir av så ofta.

Anna: Härligt att du kom ut! Ofta blir det ju så, det jobbigaste är att börja 🙂 Vad gäller distanskategorin får man lägga vilka pass man vill där, men ju längre

Dagens träning med TSM innebar backintervaller, så jag bockar av det i listan.

Jag körde lugnt idag, sparar mig inför morgondagens utmaningar ^^ Så 5 km jogg hamnar på Asfalt på Underlag.