Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSommarkul: Löparyatzy
You need to log in to create posts and topics.

Funderar febrilt på i vilken kategori jag ska sätta upp kvällens middag med god vän som jag inte sett på många år! Kvällspass, kanske? Eller långdistans, för vi satt länge... 😉

Eftersom jag redan kryssat i tisdagen på pendlarn så tar jag dagens pass under "Singlar" transport. Sedan måste jag även tipsa er som bor i Stockholm om Gärdets nya utomhusgym. Stannade till där på för första gången och det var toppenbra. Det gjorde ju at

En lägesrapport; 29/6 tempo 6-7, körde mitt långpass på 14,25 med tempo som växlade runt 6-7. 30/6 backpass i lång (för mig 200 m) backe. Dagens runda 1/7 på 12,4 km är distanspass 9-14 km.
Håller med Kristina att det här inspirerar till att springa när

Vad imponerad jag blir av allas träningsmängder!

Ewa: Visst måste väl den transportlöpningen räknas, tycker den passar bra in på beskrivningen 🙂

Maria: Jag kan inte annat än hålla med dig om utegymmet - jag bor i närheten och det är min nya kärlek! Nu

Efter lite funderande beslutar jag att kryssa kvällens fartlekpass i rutan för valfritt intervallpass. Det måste väl funka?

Som nyinflyttad så blir nästan alla tur lite av sightseeing men idag var det en riktigt vacker tur i solnedgången runt en göl utanför stan. Trollsländagölen, vackert namn på en vacker tur. Så sightseeing avbokad. 🙂

Igår hade jag dålig uppkoppling och kunde inte rapportera, men det blev en runda på dryga 6km som jag sätter som förmiddagspass.

Idag blev det löpstegsträning på gräsmattan.

Vad kul! Jag vill också vara med här... 🙂

Har tittat tillbaka i kalendern och har nu kryssat tre pass
- 14-19 km
- Transport
- 5-9 km

Två kryss blir det för mig idag: Distanser 2-5 km och löpstyrka.
🙂

Reggar ett löpstyrkepass idag. (V) på mig idag, för det tog emot rejält att sätta igång med löpstyrkan (som jag tycker är så tråkig) efter att ha cyklat hem från jobbet med ben som är tunga från gårdagens fartlekpass. 🙂