Quote from Funbeat user on 3 July 2014, 14:15Jenny: Just den där situationen tänkte jag också lite på. Man gör såklart vad man vill och vad som känns ärligt. Själv har jag till exempel en kort löpsträcka till gymmet och brukar inte räkna den om jag inte gör något särskilt med den, eftersom den för m
Jenny: Just den där situationen tänkte jag också lite på. Man gör såklart vad man vill och vad som känns ärligt. Själv har jag till exempel en kort löpsträcka till gymmet och brukar inte räkna den om jag inte gör något särskilt med den, eftersom den för m
Quote from Funbeat user on 3 July 2014, 15:17Sådär, ja - nu får jag ytterligare två kryss: ett på löpskolning och ett på intervaller <5 min.
Så värst många poäng har jag inte än, men förhoppningsvis håller strategin och det trillar in sådana på slutet vartefter jag kompletterar olika kategorier.
Sådär, ja - nu får jag ytterligare två kryss: ett på löpskolning och ett på intervaller <5 min.
Så värst många poäng har jag inte än, men förhoppningsvis håller strategin och det trillar in sådana på slutet vartefter jag kompletterar olika kategorier.
Quote from Funbeat user on 3 July 2014, 19:08Gårdagens pass, blev ett morgonpass, startade 06.50. Skrämde upp ett rådjur i grönskan, den springer nog än den stackaren. Dagens blir ett distanspass, sprang 19,99 så krysset kvalar in på distans 19-25. Heja på alla yatzylöpare. 🙂
Gårdagens pass, blev ett morgonpass, startade 06.50. Skrämde upp ett rådjur i grönskan, den springer nog än den stackaren. Dagens blir ett distanspass, sprang 19,99 så krysset kvalar in på distans 19-25. Heja på alla yatzylöpare. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 July 2014, 20:47Dagens träning med TSM gjorde så att jag fick två kryss. Dels så körde vi löpskolning, löpstegsträning alltså, men även korta intervaller.
Kul att vi är så många som kör, det är peppande att se vad alla loggar 🙂
Dagens träning med TSM gjorde så att jag fick två kryss. Dels så körde vi löpskolning, löpstegsträning alltså, men även korta intervaller.
Kul att vi är så många som kör, det är peppande att se vad alla loggar 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2014, 10:13Vad är husreglerna för er andra? Vi kör att varje pass är värt ett kryss och kan således inte kryssa flera rutor även om passet innehåller både intervaller och löpstyrka. Det tar lite längre tid att fylla brickan och sen ger det mer beslutsångest vart kry
Vad är husreglerna för er andra? Vi kör att varje pass är värt ett kryss och kan således inte kryssa flera rutor även om passet innehåller både intervaller och löpstyrka. Det tar lite längre tid att fylla brickan och sen ger det mer beslutsångest vart kry
Quote from Funbeat user on 4 July 2014, 10:15Anders: Precis så är det tänkt och så spelar jag efter. Då får man tänka lite strategiskt också 🙂
Anders: Precis så är det tänkt och så spelar jag efter. Då får man tänka lite strategiskt också 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2014, 12:27Jag har försökt följa det som Rebecca skrev i sitt första inlägg, alltså
"Varje pass genererar högst ett kryss, om man inte till exempel springer och sedan gör löpstyrka, då får man ett kryss från vardera"
Så varje löppass får bara ett kryss, men om ja
Jag har försökt följa det som Rebecca skrev i sitt första inlägg, alltså
"Varje pass genererar högst ett kryss, om man inte till exempel springer och sedan gör löpstyrka, då får man ett kryss från vardera"
Så varje löppass får bara ett kryss, men om ja
Quote from Funbeat user on 4 July 2014, 12:31Maria, jag tycker det ser rätt ut 🙂 Själv har jag tyvärr inte fått till några sådana kombos än 😛
Maria, jag tycker det ser rätt ut 🙂 Själv har jag tyvärr inte fått till några sådana kombos än 😛
Quote from Funbeat user on 4 July 2014, 13:30Hur räknas upp-/nervärmning i samband med löppass?
Hur räknas upp-/nervärmning i samband med löppass?
Quote from Funbeat user on 4 July 2014, 15:13Jag vill gärna ha en vid tidsdifferens mellan passen för att jag ska sätta två kryss. Det blir alltså i praktiken två pass. Under ett och samma pass håller jag mig till ett kryss. De pass jag väljer att kryssa för måste dock alla ha med löpning att göra.
Jag vill gärna ha en vid tidsdifferens mellan passen för att jag ska sätta två kryss. Det blir alltså i praktiken två pass. Under ett och samma pass håller jag mig till ett kryss. De pass jag väljer att kryssa för måste dock alla ha med löpning att göra.