Quote from Funbeat user on 5 July 2014, 19:29Dagens pass sätter jag på "Väderbiten" över 25 grader, men ville för den skull inte vara pessimistisk och tro att vi inte får fler varma dagar i sommar, Roger, vi har ju inte en kommit till fruntimmersveckan 😉 Sen sätter jag kryss i styrka eftersom jag a
Dagens pass sätter jag på "Väderbiten" över 25 grader, men ville för den skull inte vara pessimistisk och tro att vi inte får fler varma dagar i sommar, Roger, vi har ju inte en kommit till fruntimmersveckan 😉 Sen sätter jag kryss i styrka eftersom jag a
Quote from Fredrik Lundmark on 5 July 2014, 22:34Idag tog jag en tur upp på närmaste berg för att få kryssa i Klättraren, det gäller att passa på medan jag semestrar i kuperade trakter. 4km och 48 höjdmeter.
Jag VÄGRAR tro att det inte blir fler dagar över 25 grader! 😉
Idag tog jag en tur upp på närmaste berg för att få kryssa i Klättraren, det gäller att passa på medan jag semestrar i kuperade trakter. 4km och 48 höjdmeter.
Jag VÄGRAR tro att det inte blir fler dagar över 25 grader! 😉
Quote from Funbeat user on 6 July 2014, 19:33Hmmm, nu blev det svårt att bestämma sig... kom iväg på en runda där jag aldrig sprungit förut (var LITE rädd att jag skulle irra bort mig - trots att jag försökte springa så "logiska" vägar som möjligt - jag har landets sämsta lokalsinne, jag lovar!) så
Hmmm, nu blev det svårt att bestämma sig... kom iväg på en runda där jag aldrig sprungit förut (var LITE rädd att jag skulle irra bort mig - trots att jag försökte springa så "logiska" vägar som möjligt - jag har landets sämsta lokalsinne, jag lovar!) så
Quote from Funbeat user on 6 July 2014, 22:29Gårdagens pass i gassande sol och riktig sommarvärme innebar att även jag kryssade av +25. Kanske fanns bättre dagar att ge sig i kast med sista milen på lidingöloppet och abborebacken.
Gårdagens pass i gassande sol och riktig sommarvärme innebar att även jag kryssade av +25. Kanske fanns bättre dagar att ge sig i kast med sista milen på lidingöloppet och abborebacken.
Quote from Funbeat user on 7 July 2014, 07:05Maria, jag tror tvärt om: igår var den absolut bästa dagen att göra det, för då kan det ju bara kännas lättare o svalare när det väl gäller i höst. .-) Vet du att du orkade i +25 o gassande sol, så måste det ju gå en sval höstdag. Bra kämpat!!
Maria, jag tror tvärt om: igår var den absolut bästa dagen att göra det, för då kan det ju bara kännas lättare o svalare när det väl gäller i höst. .-) Vet du att du orkade i +25 o gassande sol, så måste det ju gå en sval höstdag. Bra kämpat!!
Quote from Funbeat user on 7 July 2014, 08:36Bra tänkt Louise, så skall jag ju se på det 😀
Bra tänkt Louise, så skall jag ju se på det 😀
Quote from Funbeat user on 7 July 2014, 09:59Helgens 18 km terräng gav ett kryss i jakten på 100 km. På söndagen saknade jag kryss för både bad och grillning...:)
Helgens 18 km terräng gav ett kryss i jakten på 100 km. På söndagen saknade jag kryss för både bad och grillning...:)
Quote from Funbeat user on 7 July 2014, 13:38Ett kryss på 9-14 km
Ett kryss på 9-14 km
Quote from Funbeat user on 7 July 2014, 15:16Wohooooo, två kryss idag minsann. Kan inte annat än att sätta dagens mil på >25 för termometern står på 30 i skuggan. 10 minuter löpskolning fick jag också till. 🙂
>25 och löpskolning alltså.
Wohooooo, två kryss idag minsann. Kan inte annat än att sätta dagens mil på >25 för termometern står på 30 i skuggan. 10 minuter löpskolning fick jag också till. 🙂
>25 och löpskolning alltså.
Quote from Funbeat user on 7 July 2014, 16:05Vilken rolig idé! Jag ska också börja kryssa!
Vilken rolig idé! Jag ska också börja kryssa!