Quote from Funbeat user on 7 July 2014, 19:08Efter en seeeg helg satte jag ut på milpass... en bra idé i värmen, och tyvärr var det bara 24 grader 😉 Kändes som mer och tempot blev därefter. Men kilometer är kilometer ändå och det blir kryss i 9 - 14.
PS. Nu är vi 13 som har börjat kryssa och oj va
Efter en seeeg helg satte jag ut på milpass... en bra idé i värmen, och tyvärr var det bara 24 grader 😉 Kändes som mer och tempot blev därefter. Men kilometer är kilometer ändå och det blir kryss i 9 - 14.
PS. Nu är vi 13 som har börjat kryssa och oj va
Quote from Funbeat user on 7 July 2014, 21:27En helt underbar kort runda i kvällssolen runt kottlasjön här på lidingö. Vi avslutade med ett dopp i sjön med löparkläderna på. Härligt slut på den här måndagen. Krysset hamnar i terräng på underlag.
En helt underbar kort runda i kvällssolen runt kottlasjön här på lidingö. Vi avslutade med ett dopp i sjön med löparkläderna på. Härligt slut på den här måndagen. Krysset hamnar i terräng på underlag.
Quote from Fredrik Lundmark on 8 July 2014, 01:40Här visade termometern 27 grader i skuggan, så jag kryssar för pass i minst 25 grader. Hade planer på att köra intervaller men gav upp den tanken i värmen. Istället blev det standardrundan på dryga 6 km i inte alltför jobbigt tempo.
Här visade termometern 27 grader i skuggan, så jag kryssar för pass i minst 25 grader. Hade planer på att köra intervaller men gav upp den tanken i värmen. Istället blev det standardrundan på dryga 6 km i inte alltför jobbigt tempo.
Quote from Funbeat user on 8 July 2014, 08:43Morgonjoggen till jobbet, och fy tusan vad varmt det är idag. Passar på att kryssa i asfalt på underlag och är därmed klar med kategori underlag 🙂
Morgonjoggen till jobbet, och fy tusan vad varmt det är idag. Passar på att kryssa i asfalt på underlag och är därmed klar med kategori underlag 🙂
Quote from Funbeat user on 8 July 2014, 17:16Hrmmm, Klokt? Nja, antagligen inte, men det fick bli långa intervaller i värmen idag så nu är den delen så gott som klar.
Hrmmm, Klokt? Nja, antagligen inte, men det fick bli långa intervaller i värmen idag så nu är den delen så gott som klar.
Quote from Funbeat user on 8 July 2014, 18:05Löpstyrka, check. Iddes inte ge mig ut och springa i åskovädret.
Löpstyrka, check. Iddes inte ge mig ut och springa i åskovädret.
Quote from Funbeat user on 8 July 2014, 20:58Söndagens kryss blir på väderbiten; över 25 grader.
Idag kryssade jag löpstyrketräning.
Söndagens kryss blir på väderbiten; över 25 grader.
Idag kryssade jag löpstyrketräning.
Quote from Funbeat user on 8 July 2014, 21:24Började med löpstegsträning och sprang sedan en kort runda för att passa på medan värmen var kvar (ca 27 grader). Kort blev den eftersom jag tydligen inte är gjord för att springa i värme, jisses vad trött jag blev på den lilla stunden! Och oj vad skönt d
Började med löpstegsträning och sprang sedan en kort runda för att passa på medan värmen var kvar (ca 27 grader). Kort blev den eftersom jag tydligen inte är gjord för att springa i värme, jisses vad trött jag blev på den lilla stunden! Och oj vad skönt d
Quote from Funbeat user on 8 July 2014, 23:19Intervaller 200 m med styrka mellan seten. Smällvarmt och välförtjänt kryss för värme:-)
Intervaller 200 m med styrka mellan seten. Smällvarmt och välförtjänt kryss för värme:-)
Quote from Funbeat user on 8 July 2014, 23:31Jag ger mig in i matchen med mitt först kryss, som hamnar på vädret (Pass i minst 25 grader). Puh, det var riktigt jobbigt idag med värmen!
Jag ger mig in i matchen med mitt först kryss, som hamnar på vädret (Pass i minst 25 grader). Puh, det var riktigt jobbigt idag med värmen!