Quote from Funbeat user on 10 July 2014, 23:31Idag blev det stretch i form av yoga. Det var välbehövligt att tänja ut en hel del stela muskler.
Idag blev det stretch i form av yoga. Det var välbehövligt att tänja ut en hel del stela muskler.
Quote from Funbeat user on 11 July 2014, 07:52Igår blev det ett kort, snabbt pass som jag kryssar i distans 0-2 km med och sedan löpstyrketräning efter det.
Igår blev det ett kort, snabbt pass som jag kryssar i distans 0-2 km med och sedan löpstyrketräning efter det.
Quote from Funbeat user on 11 July 2014, 18:31Med dagens tusingar kan jag bocka för intervaller >5 min, vilket kompletterar intervall-kategorin för mig.
Med dagens tusingar kan jag bocka för intervaller >5 min, vilket kompletterar intervall-kategorin för mig.
Quote from Funbeat user on 11 July 2014, 19:36Dagens lugna runda för att få igång mina träningsvärkande ben igen (de där löpstegsteknikintervallerna tog minsann musten ur dem!) får hamna under kategori Singlar: sightseeing! 🙂
Dagens lugna runda för att få igång mina träningsvärkande ben igen (de där löpstegsteknikintervallerna tog minsann musten ur dem!) får hamna under kategori Singlar: sightseeing! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2014, 22:10Mitt långpass idag får också hamna under Sightseeing.
Mitt långpass idag får också hamna under Sightseeing.
Quote from Fredrik Lundmark on 12 July 2014, 23:45Idag blev det ett kort pass på tio minuter bara för att testa min nya löparklocka. Jag sätter det på Distans 0-2km. Klockan verkar fungera bra! 🙂 Skönt att slippa släpa med mobilen för att veta hur långt jag sprungit.
Idag blev det ett kort pass på tio minuter bara för att testa min nya löparklocka. Jag sätter det på Distans 0-2km. Klockan verkar fungera bra! 🙂 Skönt att slippa släpa med mobilen för att veta hur långt jag sprungit.
Quote from Funbeat user on 13 July 2014, 10:49Gårdagens 6 km får hamna på eftermiddagspass, och så får jag sluta med mina idel likadana pass, det här fungerar ju inte 😛
Dagens 14 km varav 13 med sällskap passar på desto fler platser. Jag sätter det dock under singlar - socialt 🙂
Sara - visst är de
Gårdagens 6 km får hamna på eftermiddagspass, och så får jag sluta med mina idel likadana pass, det här fungerar ju inte 😛
Dagens 14 km varav 13 med sällskap passar på desto fler platser. Jag sätter det dock under singlar - socialt 🙂
Sara - visst är de
Quote from Funbeat user on 13 July 2014, 11:03Och jag sätter mitt 16 km-pass idag på Tempoväxlaren 6-7 min/km.
Och jag sätter mitt 16 km-pass idag på Tempoväxlaren 6-7 min/km.
Quote from Funbeat user on 13 July 2014, 13:47Dagens pass får hamna på Distanser, 0-2 km och stretch minst 15 min.
Dagens pass får hamna på Distanser, 0-2 km och stretch minst 15 min.
Quote from Funbeat user on 13 July 2014, 15:17Dagens pass får ge en dutt på Round the clock - Eftermiddagspass.
Dagens pass får ge en dutt på Round the clock - Eftermiddagspass.