Quote from Funbeat user on 15 July 2014, 16:12För mig blev det äntligen backintervaller! Lite mesiga kanske, men de räknas ändå. Sätter dem under just backintervaller 🙂
För mig blev det äntligen backintervaller! Lite mesiga kanske, men de räknas ändå. Sätter dem under just backintervaller 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2014, 18:37Sätter in två nya pass; underlag grus och tempoväxlaren över 7min/km.
Sätter in två nya pass; underlag grus och tempoväxlaren över 7min/km.
Quote from Funbeat user on 15 July 2014, 22:02Idag blev det ett långpass på 25,6 km, så krysset får hamna på distanser 25+ km. Det betyder att jag kryssat fem olika distanser och får 5 bonuspoäng... woohoo. 🙂 Nästan lite imponerad av mig själv att jag omedvetet lyckats kryssa ytterligheterna, det t
Idag blev det ett långpass på 25,6 km, så krysset får hamna på distanser 25+ km. Det betyder att jag kryssat fem olika distanser och får 5 bonuspoäng... woohoo. 🙂 Nästan lite imponerad av mig själv att jag omedvetet lyckats kryssa ytterligheterna, det t
Quote from Funbeat user on 15 July 2014, 22:15Kvällens pass på 5,5km lägger jag på Round the clock, kvällspass. Inte ofta jag sticker ut och springer efter nio på kvällen
Kvällens pass på 5,5km lägger jag på Round the clock, kvällspass. Inte ofta jag sticker ut och springer efter nio på kvällen
Quote from Funbeat user on 15 July 2014, 22:27Kunde inte låta bli att vilja vara med.
Kan redan nu diska mig, då man inte skall planera efter kryssen 😉Mina tidigare löppass är
06-24 : Distans 9-14 : "Transport" från centrala Göteborg
06-27 : Distans 5-9
07-03 : Tempo 5-6
07-05 : Tempo >7 : "Sights
Kunde inte låta bli att vilja vara med.
Kan redan nu diska mig, då man inte skall planera efter kryssen 😉
Mina tidigare löppass är
06-24 : Distans 9-14 : "Transport" från centrala Göteborg
06-27 : Distans 5-9
07-03 : Tempo 5-6
07-05 : Tempo >7 : "Sights
Quote from Fredrik Lundmark on 15 July 2014, 23:48Äntligen tog jag mig samman och körde intervaller. Det kom ett skönt sommarregn under tiden så jag velade lite om jag ska kryssa för regnpass, men det lär ju regna fler gånger i sommar, så jag sätter det som lång intervall.
Senare på kvällen gjorde jag e
Äntligen tog jag mig samman och körde intervaller. Det kom ett skönt sommarregn under tiden så jag velade lite om jag ska kryssa för regnpass, men det lär ju regna fler gånger i sommar, så jag sätter det som lång intervall.
Senare på kvällen gjorde jag e
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 15:08Idag orienterade jag efter Naturpasset. Upp å ner å upp å ner så det får bli en dutt på Klättraren. 🙂
Idag orienterade jag efter Naturpasset. Upp å ner å upp å ner så det får bli en dutt på Klättraren. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 12:34Dagens 11 km som fick kortas till 8 och brytas vid 5 kan jag inte med hedern i behåll sätta på annat än > 25 °C... fy tusan! Och då försökte jag ändå vara ute innan värmen kom igång...
Dagens 11 km som fick kortas till 8 och brytas vid 5 kan jag inte med hedern i behåll sätta på annat än > 25 °C... fy tusan! Och då försökte jag ändå vara ute innan värmen kom igång...
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 17:31I söndags blev det ett kryss på social: spring med sällskap och igår körde jag backintervaller så blir ett kryss där med!
I söndags blev det ett kryss på social: spring med sällskap och igår körde jag backintervaller så blir ett kryss där med!
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 21:41Wohej, hoppar in såhär halvvägs in och hoppas kunna smyga igång med löpträningen genom denna! 😀
Kan i alla fall börja med stretchning minst 15 min som genomfördes efter dagens vandring (men var löpspecifik strech 😉 )
Wohej, hoppar in såhär halvvägs in och hoppas kunna smyga igång med löpträningen genom denna! 😀
Kan i alla fall börja med stretchning minst 15 min som genomfördes efter dagens vandring (men var löpspecifik strech 😉 )