Quote from Funbeat user on 13 July 2014, 18:03Dagens 17 km i konstant regn (av olika intensitet) hamnar definitivt på Väderbiten-Pass i regn
Dagens 17 km i konstant regn (av olika intensitet) hamnar definitivt på Väderbiten-Pass i regn
Quote from Funbeat user on 13 July 2014, 18:32Mitt kryss hamnar idag på långa intervaller. Perfekt timing, lyckades pricka in fint väder och sol mellan regnskurarna. Eller nja, någon gång ska man väl få till det där passet i regn också... hmm.
Mitt kryss hamnar idag på långa intervaller. Perfekt timing, lyckades pricka in fint väder och sol mellan regnskurarna. Eller nja, någon gång ska man väl få till det där passet i regn också... hmm.
Quote from Funbeat user on 13 July 2014, 19:45Dagens pass på 25,13 km får hamna i distans över 25 km. Har nu bara en distans kvar till 5 bonuspoäng, funderar på att ta ett superkort pass imorgon för att nå upp och för att spara kroppen. 🙂
Skulle vilja tipsa alla på den här tråden om roliga interva
Dagens pass på 25,13 km får hamna i distans över 25 km. Har nu bara en distans kvar till 5 bonuspoäng, funderar på att ta ett superkort pass imorgon för att nå upp och för att spara kroppen. 🙂
Skulle vilja tipsa alla på den här tråden om roliga interva
Quote from Funbeat user on 13 July 2014, 21:29Dagens långrunda på 17,5km lägger jag in på Distanser 14-19km. En riktigt härlig runda på mitten delen av Lidingöloppet.
Dagens långrunda på 17,5km lägger jag in på Distanser 14-19km. En riktigt härlig runda på mitten delen av Lidingöloppet.
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 07:52Blöta och kuperade 14½ km i terrängen. Får nog landa in som distansnotering i jakten på de där 100 km. Regnade en del men regn lär det komma mer av innan september.
Blöta och kuperade 14½ km i terrängen. Får nog landa in som distansnotering i jakten på de där 100 km. Regnade en del men regn lär det komma mer av innan september.
Quote from Fredrik Lundmark on 14 July 2014, 11:23Igår blev det en sen kvällsrunda på 5.7km, jag kryssar i Distans 5-9km. Nu måste jag verkligen börja variera mig, kan inte klämma in det passet på så många fler ställen.
Rebecca - Verkligen kul med löparklocka! Nu ska jag bara lära mig den 🙂 Jag har i
Igår blev det en sen kvällsrunda på 5.7km, jag kryssar i Distans 5-9km. Nu måste jag verkligen börja variera mig, kan inte klämma in det passet på så många fler ställen.
Rebecca - Verkligen kul med löparklocka! Nu ska jag bara lära mig den 🙂 Jag har i
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 15:01Idag sätter jag en klutt på långa intervaller. Fem tusingar blev det och även om de två sista inte tog fem minuter tycker jag en tusing är en lång intervall. Så så får det bli, eventuella överklaganden mottages endast skriftligen å vanlig post. 😉
Idag sätter jag en klutt på långa intervaller. Fem tusingar blev det och även om de två sista inte tog fem minuter tycker jag en tusing är en lång intervall. Så så får det bli, eventuella överklaganden mottages endast skriftligen å vanlig post. 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2014, 07:21Jaha ja, nu börjas det! 😉
Jaha ja, nu börjas det! 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2014, 08:00Hahaha, japp. 🙂 Alltid dyker det upp någon som ska sätta sina egna regler. Ingen ordning alls nuförtiden. 😉
Hahaha, japp. 🙂 Alltid dyker det upp någon som ska sätta sina egna regler. Ingen ordning alls nuförtiden. 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2014, 15:50Uj-uj!! Det var tungt idag!! Sätter intervallpasset på underlag asfalt och sätter mig nu och hinkar saft....
Uj-uj!! Det var tungt idag!! Sätter intervallpasset på underlag asfalt och sätter mig nu och hinkar saft....