Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSommarkul: Löparyatzy
You need to log in to create posts and topics.

I söndags blev det en tur i värmen som jag kryssar på väderbiten +25 grader, efter det blev det 15 minuters stretch så blir även ett kryss där.

Blir bock på löpstyrka idag. Fint väder och utegym förgyller vilken dag som helst 🙂

Hej kan man fortfarande vara med? Hoppas det 😉 fick gårdagens plats under 4 min/ km så in där! Och dagens pass på 2 km 7.58 får bli asfalt det!

Återigen en strategisk utmaning var man ska registrera dagens pass! Jisses - inte bara ska man springa utan även fundera på vilken kategori man ska sätta passet på!! 😉
Nå, efter att ha klarat av dagens värme ute vid sommarstugan, med en urladdad Garmin,

Idag blev det återigen sommarens standardrunda på 6.5 km. Till nästa pass får jag hitta på något nytt, jag blir väldigt slö i denna värmen. Jag kryssar i Distans 5-9km.

Dagens pass får gå in på "över 25°" för det hoppas jag slippa springa i fler gånger i sommar 🙂

Dagens runda på landet med inbakad simtur på vägen hem får gå under distans 5-9 km.

Ett stretchningspass och ett löpstyrkepass blev det idag! 🙂

Vad kul det här är. Kul att fler och fler ansluter, det är ju fiffigt att man kan göra det. Kul också att lösa om alla bryderier angående strategi. 🙂

Torsdagsträning med TSM och backintervaller stod på schemat. Nu har ju jag redan kryssat för backintervallerna så frågan är ju vad jag ska ta istället. Beslutat att lägga krysset i social under singlar. Springa med en löpgrupp är så grymt roligt