Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSommarkul: Löparyatzy
You need to log in to create posts and topics.

Dagens torsdagträning med TSM lägger jag in på distans 9-14km. Sedan avslutade vi även med löpstyrka, så jag sätter ett kryss där också.

Och min mil ikväll sätts på tempoväxlaren, 5-6 min/km, vilket innebär att jag nu har tre kryss i den kategorin och därmed helt plötsligt inhöstar 6 poäng. Kaching, liksom. (H) 😀

Dagens korta provlöpning i barfotalöpning under hundpromenad om 0-2 km

Dagens runda var nog den längsta för sommaren, kanske längsta i år. När jag närmade mig hemmet hade jag sprungit 13.5km, så jag tog en extra vända och landade på 14.12. Den kryssar jag i Distans 14-19km.

Underbar kväll för löpning! Varmt men inte hett,

Extra vändan är imponerande (t+)

Eftermiddagens tunga pass på 7km hamnar på Distanser 5-9. Det var tungt ute idag.

Idag sprang jag och badade efter en heldag i trädgården. En plupp på Distans 2-5 km. 🙂

Kryss x2 idag... Löpstegsträning och Eftermiddagspass. Och nu blev jag såå sugen på bad.

Dagens mördarpass i värmen hamnar på distans att uppnå 100km. Sprang 16,5 km och det var supersegt. :@. Kände mig som en kokt kräfta när jag staplade mig fram de sista killometrarna. Men nu har jag bara 65 km kvar innan jag kan kamma hem ytterligare tio p

Underlag: Grus avklarat!