Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 22:28Dagens torsdagträning med TSM lägger jag in på distans 9-14km. Sedan avslutade vi även med löpstyrka, så jag sätter ett kryss där också.
Dagens torsdagträning med TSM lägger jag in på distans 9-14km. Sedan avslutade vi även med löpstyrka, så jag sätter ett kryss där också.
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 22:37Och min mil ikväll sätts på tempoväxlaren, 5-6 min/km, vilket innebär att jag nu har tre kryss i den kategorin och därmed helt plötsligt inhöstar 6 poäng. Kaching, liksom. (H) 😀
Och min mil ikväll sätts på tempoväxlaren, 5-6 min/km, vilket innebär att jag nu har tre kryss i den kategorin och därmed helt plötsligt inhöstar 6 poäng. Kaching, liksom. (H) 😀
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 23:34Dagens korta provlöpning i barfotalöpning under hundpromenad om 0-2 km
Dagens korta provlöpning i barfotalöpning under hundpromenad om 0-2 km
Quote from Fredrik Lundmark on 17 July 2014, 23:47Dagens runda var nog den längsta för sommaren, kanske längsta i år. När jag närmade mig hemmet hade jag sprungit 13.5km, så jag tog en extra vända och landade på 14.12. Den kryssar jag i Distans 14-19km.
Underbar kväll för löpning! Varmt men inte hett,
Dagens runda var nog den längsta för sommaren, kanske längsta i år. När jag närmade mig hemmet hade jag sprungit 13.5km, så jag tog en extra vända och landade på 14.12. Den kryssar jag i Distans 14-19km.
Underbar kväll för löpning! Varmt men inte hett,
Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 07:44Extra vändan är imponerande (t+)
Extra vändan är imponerande (t+)
Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 17:30Eftermiddagens tunga pass på 7km hamnar på Distanser 5-9. Det var tungt ute idag.
Eftermiddagens tunga pass på 7km hamnar på Distanser 5-9. Det var tungt ute idag.
Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 17:36Idag sprang jag och badade efter en heldag i trädgården. En plupp på Distans 2-5 km. 🙂
Idag sprang jag och badade efter en heldag i trädgården. En plupp på Distans 2-5 km. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 18:37Kryss x2 idag... Löpstegsträning och Eftermiddagspass. Och nu blev jag såå sugen på bad.
Kryss x2 idag... Löpstegsträning och Eftermiddagspass. Och nu blev jag såå sugen på bad.
Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 19:31Dagens mördarpass i värmen hamnar på distans att uppnå 100km. Sprang 16,5 km och det var supersegt. :@. Kände mig som en kokt kräfta när jag staplade mig fram de sista killometrarna. Men nu har jag bara 65 km kvar innan jag kan kamma hem ytterligare tio p
Dagens mördarpass i värmen hamnar på distans att uppnå 100km. Sprang 16,5 km och det var supersegt. :@. Kände mig som en kokt kräfta när jag staplade mig fram de sista killometrarna. Men nu har jag bara 65 km kvar innan jag kan kamma hem ytterligare tio p
Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 20:36Underlag: Grus avklarat!
Underlag: Grus avklarat!