Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSommarkul: Löparyatzy
You need to log in to create posts and topics.

Klockan 9 är det morgon för mig när jag har semester. Alltså blev det ett morgonpass för mig idag. 13 km ut på "Svinryggen", ett stort skogsområde vid lantstället. Underbara slingrande skogsvägar avstängda för biltrafik. Bara jag, fåglar, rådjur, ormar o

Jag tog revansch på mina 11 km igår och bockar av grus på Underlag. Därmed gör jag klart min första kategori, hurra!

Vi är nu 19 personer igång och kryssar, jättehäftigt! Jag försöker hålla koll på det alla rapporterar här (men märker att jag bokför fel

Dagens 22 km får inleda jakten på 100 km.

Jag har också lyckats få in fem olika distanser Rebecca. Inte lätt att hålla reda på alla, jag kanske inte heller har redovisat alla kryss här på tråden. 🙂 Idag blev det första krysset i underlag. Letade upp skuggan i skogen och tog ett trailpass på lit

Jag har vilat några dagar från löpningen efter att min ankel började bråka med mig och göra rejält ont på senaste passet. Idag testade jag dock att springa en knapp kilometer och det gick bra. Yay! Eftersom denna lilla tur även "råkade" sammanfalla med at

Körde korta intervaller som jag väljer att sätta på "Valfritt intervallpass". Därmed har jag fyllt den kategorin. 🙂

Räknas fjällöpning varvat med gång? 😉 Har varit uppe på hamrafjället (tänndalen) idag och hade löpkläder på mig, så intentionen att springa fanns ju 😉

Ytterligare ett kryss på Löpstyrka, så nu är Från grunden-kategorin klar 🙂

Ja just ja, jag är också klar med Från grunden. 🙂

Rebecca, tycker det är jätteroligt att du försöker hålla koll på oss alla, du gör ett kanonjobb (t+)
Jag körde ett kortare löppass idag än planerat, gårdagens möhippa tog ut sin rätt. Slänger in de 6,5km på distanser 5-9