Quote from Funbeat user on 23 July 2014, 08:47Erik, kul med en bild!
Från ditt inlägg på förra sidan misstänker jag dock att du kryssar lite annorlunda än vi andra. Till exempel verkar du ha satt ett pass både på "Transport" och på "Distanser 9 - 14 km". Självköart kryssar man enligt de regler man s
Erik, kul med en bild!
Från ditt inlägg på förra sidan misstänker jag dock att du kryssar lite annorlunda än vi andra. Till exempel verkar du ha satt ett pass både på "Transport" och på "Distanser 9 - 14 km". Självköart kryssar man enligt de regler man s
Quote from Funbeat user on 23 July 2014, 13:11Kryss på förmiddagspass blir det idag! 🙂
Kryss på förmiddagspass blir det idag! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2014, 14:12@ Rebecca
Du har rätt, jag trodde att "Från grunden" & "Singlar" var kryss man kunde sätta extra.
Stryker alla "Singlar"
@ Rebecca
Du har rätt, jag trodde att "Från grunden" & "Singlar" var kryss man kunde sätta extra.
Stryker alla "Singlar"
Quote from Funbeat user on 23 July 2014, 14:12Distans "14-19 km" från idag.
Distans "14-19 km" från idag.
Quote from Funbeat user on 23 July 2014, 16:59Med dagens 8,5 km med avslutande livsnödvändigt bad tuggar jag i mig "underlag grus". 🙂
Med dagens 8,5 km med avslutande livsnödvändigt bad tuggar jag i mig "underlag grus". 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2014, 19:55Slår till med ännu en "distans 0-2 km".
Slår till med ännu en "distans 0-2 km".
Quote from Funbeat user on 23 July 2014, 23:03Nu börjar det bli spännande med hur jag ska kryssa!! Idag sprang jag ett intervallpass där löpdelen gick i knappa 5 min/km. Men totalen, med vilorna och upp- och nerjogg, ger ju ett långsammare tempo. Vad säger Rebecca: Får jag sätta det på tempoväxlaren
Nu börjar det bli spännande med hur jag ska kryssa!! Idag sprang jag ett intervallpass där löpdelen gick i knappa 5 min/km. Men totalen, med vilorna och upp- och nerjogg, ger ju ett långsammare tempo. Vad säger Rebecca: Får jag sätta det på tempoväxlaren
Quote from Funbeat user on 24 July 2014, 08:25Gårdagens mil i värmen gick förvånansvärt snabbt, men inte snabbare än att det platsar på tempoväxlaren 6-7 min/km.
Erik: Lätt att missförstå ibland! 🙂
Louise: Knepigt! Upp- och nerjogg tycker jag man kan bortse från, men annars var nog tanken att hel
Gårdagens mil i värmen gick förvånansvärt snabbt, men inte snabbare än att det platsar på tempoväxlaren 6-7 min/km.
Erik: Lätt att missförstå ibland! 🙂
Louise: Knepigt! Upp- och nerjogg tycker jag man kan bortse från, men annars var nog tanken att hel
Quote from Funbeat user on 24 July 2014, 08:34OK. Då får jag tänka om. Återkommer efter lite funderande. 🙂
OK. Då får jag tänka om. Återkommer efter lite funderande. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2014, 19:06Dagens runda på 10k sätter jag på distans 9-14 km
Dagens runda på 10k sätter jag på distans 9-14 km