Quote from Funbeat user on 26 July 2014, 22:57Och jag använder dagens långpass till att lägga till ytterligare 24 km i min jakt på 100 km. (Tänkte stretcha lite efter det för att kunna kryssa även den rutan, men jag var helt slut i värmen o låg som en blöt fläck, bara.)
Och jag använder dagens långpass till att lägga till ytterligare 24 km i min jakt på 100 km. (Tänkte stretcha lite efter det för att kunna kryssa även den rutan, men jag var helt slut i värmen o låg som en blöt fläck, bara.)
Quote from Funbeat user on 26 July 2014, 23:56Räknas hund som sällskap?
Räknas hund som sällskap?
Quote from Funbeat user on 27 July 2014, 08:06Erik: Haha, varför inte? 🙂
Erik: Haha, varför inte? 🙂
Quote from Funbeat user on 27 July 2014, 15:16Idag blev det en löprunda som utvecklade sig till dramatik. Jag hamnade i världens oväder.
Makalös åska, monsunregn, översvämning och stormbyar. Jag sökte skydd i en viadukt i Solna men den blev översvämmad så jag tog mig till en mack där jag ringde på
Idag blev det en löprunda som utvecklade sig till dramatik. Jag hamnade i världens oväder.
Makalös åska, monsunregn, översvämning och stormbyar. Jag sökte skydd i en viadukt i Solna men den blev översvämmad så jag tog mig till en mack där jag ringde på
Quote from Funbeat user on 27 July 2014, 18:33Då väljer jag "Social" på gårdagens pass.
Då väljer jag "Social" på gårdagens pass.
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 10:46Sightseeing avklarad i lördags och idag blev det ett pass på asfalt så kryssar i sista kategorin på underlag och sedan löpstyrketräning efter det så kryssar i andra löpstyrkepasset där.
Sightseeing avklarad i lördags och idag blev det ett pass på asfalt så kryssar i sista kategorin på underlag och sedan löpstyrketräning efter det så kryssar i andra löpstyrkepasset där.
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 11:01Vilket väderdrama du hade Kristina, åska och monsunregn kommer ju som en blixt från himmelen. ;). Jag har haft tur med mina löparrundor än så länge, men vem vet hur länge turen kan bestå i denna sommar.
Gårdagens "korta" långpass på 12,6 km sätter jag et
Vilket väderdrama du hade Kristina, åska och monsunregn kommer ju som en blixt från himmelen. ;). Jag har haft tur med mina löparrundor än så länge, men vem vet hur länge turen kan bestå i denna sommar.
Gårdagens "korta" långpass på 12,6 km sätter jag et
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 11:32I lördags blev det ett pass på "Grus" (6,5 km med efterföljande dopp i ån)
I lördags blev det ett pass på "Grus" (6,5 km med efterföljande dopp i ån)
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 16:05Dagens runda, då jag hittade världens finaste badklippor inte långt hemifrån, får gå på distans 5-9 km. För visst var det så att man kan sätta flera pass på samma distans? Det är ju tre rutor/distans.
Vad säger domaren???
Dagens runda, då jag hittade världens finaste badklippor inte långt hemifrån, får gå på distans 5-9 km. För visst var det så att man kan sätta flera pass på samma distans? Det är ju tre rutor/distans.
Vad säger domaren???
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 21:19Kristina x 2: Oj, du var ute och sprang i det vädret? Själv satt jag inne, åt choklad och hoppades att huset hade åskledare...
Gällande distanserna så är det precis som du säger, det får plats tre kryss per sträck-kategori.Själv utforskade jag småvägar
Kristina x 2: Oj, du var ute och sprang i det vädret? Själv satt jag inne, åt choklad och hoppades att huset hade åskledare...
Gällande distanserna så är det precis som du säger, det får plats tre kryss per sträck-kategori.
Själv utforskade jag småvägar