Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSommarkul: Löparyatzy
You need to log in to create posts and topics.

Och jag använder dagens långpass till att lägga till ytterligare 24 km i min jakt på 100 km. (Tänkte stretcha lite efter det för att kunna kryssa även den rutan, men jag var helt slut i värmen o låg som en blöt fläck, bara.)

Räknas hund som sällskap?

Erik: Haha, varför inte? 🙂

Idag blev det en löprunda som utvecklade sig till dramatik. Jag hamnade i världens oväder.

Makalös åska, monsunregn, översvämning och stormbyar. Jag sökte skydd i en viadukt i Solna men den blev översvämmad så jag tog mig till en mack där jag ringde på

Då väljer jag "Social" på gårdagens pass.

Sightseeing avklarad i lördags och idag blev det ett pass på asfalt så kryssar i sista kategorin på underlag och sedan löpstyrketräning efter det så kryssar i andra löpstyrkepasset där.

Vilket väderdrama du hade Kristina, åska och monsunregn kommer ju som en blixt från himmelen. ;). Jag har haft tur med mina löparrundor än så länge, men vem vet hur länge turen kan bestå i denna sommar.
Gårdagens "korta" långpass på 12,6 km sätter jag et

I lördags blev det ett pass på "Grus" (6,5 km med efterföljande dopp i ån)

Dagens runda, då jag hittade världens finaste badklippor inte långt hemifrån, får gå på distans 5-9 km. För visst var det så att man kan sätta flera pass på samma distans? Det är ju tre rutor/distans.

Vad säger domaren???

Kristina x 2: Oj, du var ute och sprang i det vädret? Själv satt jag inne, åt choklad och hoppades att huset hade åskledare...
Gällande distanserna så är det precis som du säger, det får plats tre kryss per sträck-kategori.

Själv utforskade jag småvägar