Quote from Funbeat user on 30 July 2014, 22:24Jag ligger lite efter i rapporteringen, tror jag. Förra veckan körde jag ett intervallpass där TS var hård (men rättvis :-)) att det inte fick räknas som 4-5 min/km eftersom det är hela passet som räknas. Efter lite fundering har jag satt det på kvällspas
Jag ligger lite efter i rapporteringen, tror jag. Förra veckan körde jag ett intervallpass där TS var hård (men rättvis :-)) att det inte fick räknas som 4-5 min/km eftersom det är hela passet som räknas. Efter lite fundering har jag satt det på kvällspas
Quote from Funbeat user on 31 July 2014, 09:50Utnyttjade det faktum att jag måste ta bilen till jobbet idag = mer tid på morgonen! Skönt med aningens, aningens lägre temperatur!
Dagens morgonpass blev ett intervalldito med olika långa (fast korta 😉 ) intervaller med gåvila emellan. Krysset hamnar p
Utnyttjade det faktum att jag måste ta bilen till jobbet idag = mer tid på morgonen! Skönt med aningens, aningens lägre temperatur!
Dagens morgonpass blev ett intervalldito med olika långa (fast korta 😉 ) intervaller med gåvila emellan. Krysset hamnar p
Quote from Funbeat user on 31 July 2014, 09:59Igår blev det 10 st backintervaller på motionsspåret i Tuve. Alltså backintervaller. 🙂
Igår blev det 10 st backintervaller på motionsspåret i Tuve. Alltså backintervaller. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 July 2014, 13:38Egentilgen skulle det bli löpvila idag, men det kändes på tiden att avsluta en kategori, så innan styrkepasset körde jag lite löpskolning. Kanske inte rätt val, benen var trötta så jag tror det gav rätt lite, men nu har jag i alla fall testat en gång. Kry
Egentilgen skulle det bli löpvila idag, men det kändes på tiden att avsluta en kategori, så innan styrkepasset körde jag lite löpskolning. Kanske inte rätt val, benen var trötta så jag tror det gav rätt lite, men nu har jag i alla fall testat en gång. Kry
Quote from Funbeat user on 31 July 2014, 14:45Idag hann jag bara börja springa så ringde telefonen och jag fick vända. Sedär, 1,6 km och en plupp i 0-2 km 🙂
Idag hann jag bara börja springa så ringde telefonen och jag fick vända. Sedär, 1,6 km och en plupp i 0-2 km 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2014, 08:42Så här med en månad kvar kan det vara dags för mig att redovisa mina "framsteg".
Distanser, 6 olika = 11p
Tempoväxlaren, 3 olika = 6p
Intervall, alla fixade = 10p
Distans, bara 2 där än = 0p
Pendlaren, 4 st = 4p
Underlag, alla = 5p
Väderbiten, bara värme
Så här med en månad kvar kan det vara dags för mig att redovisa mina "framsteg".
Distanser, 6 olika = 11p
Tempoväxlaren, 3 olika = 6p
Intervall, alla fixade = 10p
Distans, bara 2 där än = 0p
Pendlaren, 4 st = 4p
Underlag, alla = 5p
Väderbiten, bara värme
Quote from Funbeat user on 1 August 2014, 08:57Bra jobbat Anders (t+)
Gårdagens träning med TSM gör att jag sätter första krysset i kategorin tempoväxlaren, snittet för hela passet var i spannat 5-6min/km.
Bra jobbat Anders (t+)
Gårdagens träning med TSM gör att jag sätter första krysset i kategorin tempoväxlaren, snittet för hela passet var i spannat 5-6min/km.
Quote from Funbeat user on 1 August 2014, 09:18Har gjort "Långa intervaller"
Har gjort "Långa intervaller"
Quote from Funbeat user on 1 August 2014, 09:552-5 km.
Igår kväll körde jag Tabataintervaller (tot 2,7 km) med min 8-åriga dotter som skall springa 6:e sträckan (Oxberg-Gopshus) i Vasastafetten om några veckor.
🙂
2-5 km.
Igår kväll körde jag Tabataintervaller (tot 2,7 km) med min 8-åriga dotter som skall springa 6:e sträckan (Oxberg-Gopshus) i Vasastafetten om några veckor.
🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2014, 11:05Med Mycket Tunga Ben skramlade jag ihop ytterligare 26 km till distans-samlandet. Puh!!
Nu blir det löpvila i helgen. Det ska bli skönt!! 🙂
Med Mycket Tunga Ben skramlade jag ihop ytterligare 26 km till distans-samlandet. Puh!!
Nu blir det löpvila i helgen. Det ska bli skönt!! 🙂