Quote from Funbeat user on 1 August 2014, 11:12Anders - inga dåliga resultat! Och kul med variering, der är lätt att bli väldigt bra på vissa rundor ^^
Själv invigde jag naturpasset idag! Körde en kort, långsam, lätt bana... 😛 Många kryss passar in men eftersom det bara blev 4.7 km löpt sätter jag d
Anders - inga dåliga resultat! Och kul med variering, der är lätt att bli väldigt bra på vissa rundor ^^
Själv invigde jag naturpasset idag! Körde en kort, långsam, lätt bana... 😛 Många kryss passar in men eftersom det bara blev 4.7 km löpt sätter jag d
Quote from Funbeat user on 1 August 2014, 14:04Fy fasen vad duktiga vi är allihopa! (V) Lite redovisning av mitt kryssandet i yatzyt; två kryss i distanser 5-9 km, i tisdags blev det 8km och igår 6. En inmutning på13,7 km "upp till 100 km" för dagens pass.
Önskar alla en Trevlig helg. 🙂
Fy fasen vad duktiga vi är allihopa! (V) Lite redovisning av mitt kryssandet i yatzyt; två kryss i distanser 5-9 km, i tisdags blev det 8km och igår 6. En inmutning på13,7 km "upp till 100 km" för dagens pass.
Önskar alla en Trevlig helg. 🙂
Quote from Fredrik Lundmark on 1 August 2014, 20:35Jag tog tillfället i akt då jag ändå skulle till gymmet och masade mig upp på löpbandet idag. 1.5 km hann jag få ihop som uppvärmning och jag kryssar singlar/på stället.
Jag tog tillfället i akt då jag ändå skulle till gymmet och masade mig upp på löpbandet idag. 1.5 km hann jag få ihop som uppvärmning och jag kryssar singlar/på stället.
Quote from Funbeat user on 2 August 2014, 10:20Dagens morgonpass blev ett gäng >5 min långa intervaller med gåvila emellan - så kryss på långa intervaller alltså!
Är så glad att jag hakade på det här yatzyt - det har definitivt fått ut mig i "spåret" den här sommaren mer än något annat 😀
Dagens morgonpass blev ett gäng >5 min långa intervaller med gåvila emellan - så kryss på långa intervaller alltså!
Är så glad att jag hakade på det här yatzyt - det har definitivt fått ut mig i "spåret" den här sommaren mer än något annat 😀
Quote from Funbeat user on 2 August 2014, 13:01Transport under singlar avklarad idag då jag sprang och hämtade ett paket på posten.
Transport under singlar avklarad idag då jag sprang och hämtade ett paket på posten.
Quote from Funbeat user on 2 August 2014, 13:54Skulle kunna markera dagens pass som förmiddagspass och därmed vara klar med Around the clock. Men jag gör inte det utan pluppar in 19,3 km som första insats i jakten mot 100 km.
Skulle kunna markera dagens pass som förmiddagspass och därmed vara klar med Around the clock. Men jag gör inte det utan pluppar in 19,3 km som första insats i jakten mot 100 km.
Quote from Funbeat user on 2 August 2014, 19:16Hmm. Kass på att regga här men jag uppskattar yatzyt jättemycket. Så idag kan jag kryssa in 0-2 km efter att ha tävlat på 800m. (Jag vann 🙂 lite oväntat )
Hmm. Kass på att regga här men jag uppskattar yatzyt jättemycket. Så idag kan jag kryssa in 0-2 km efter att ha tävlat på 800m. (Jag vann 🙂 lite oväntat )
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 17:55Grattis, Roger!! (t+) (t+)
Grattis, Roger!! (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 17:59Stort grattis Roger!!!!! 🙂
Dagens lunchpass pillar jag in som förmiddagspass eftersom det startade innan kl 12 och merparten utfördes innan 12. Därmed är jag klar med Around the clock. 🙂
Stort grattis Roger!!!!! 🙂
Dagens lunchpass pillar jag in som förmiddagspass eftersom det startade innan kl 12 och merparten utfördes innan 12. Därmed är jag klar med Around the clock. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 20:42I lördags var jag i behov att hämta min cykel efter kräftfisket kvällen innan, så trots att jag inte får in så många förmiddagspass i mitt liv, får detta kryss ändå hamna i transport under singlar. Gårdagens långpass på 15 km hamnar i distans upp till 100
I lördags var jag i behov att hämta min cykel efter kräftfisket kvällen innan, så trots att jag inte får in så många förmiddagspass i mitt liv, får detta kryss ändå hamna i transport under singlar. Gårdagens långpass på 15 km hamnar i distans upp till 100