Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 21:02Tackar! 🙂
Gårdagen innehöll ett återhämtningspass på distansen 6,1 km.
Idag fick jag hänga med klubbens 14åringar och kryssar i löpstyrka. (Träningsvärken imorgon blir inte att leka med! )
Tackar! 🙂
Gårdagen innehöll ett återhämtningspass på distansen 6,1 km.
Idag fick jag hänga med klubbens 14åringar och kryssar i löpstyrka. (Träningsvärken imorgon blir inte att leka med! )
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 21:17Med kvällens 8 km i spåret fyller jag Underlags-kategorin eftersom jag nu kan kryssa för terräng.
Vore kul att veta om ni är helt nöjda med er kryss-strategi såhär när Yatzyt pågått en tid. För egen del är det tre pass som jag skulle fyllt i annorlunda p
Med kvällens 8 km i spåret fyller jag Underlags-kategorin eftersom jag nu kan kryssa för terräng.
Vore kul att veta om ni är helt nöjda med er kryss-strategi såhär när Yatzyt pågått en tid. För egen del är det tre pass som jag skulle fyllt i annorlunda p
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 22:20Idag blir det ett kryss på Distanser 5-9 km då jag överraskade mig själv med att med ovanligt piggt hjärta och på förvånansvärt lätta fötter springa 8 km i ett sträck! Jag vet att det är a piece of cake för de flesta av er, men för mig är det stort, sist
Idag blir det ett kryss på Distanser 5-9 km då jag överraskade mig själv med att med ovanligt piggt hjärta och på förvånansvärt lätta fötter springa 8 km i ett sträck! Jag vet att det är a piece of cake för de flesta av er, men för mig är det stort, sist
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 06:39Håller med om att >25 nog var att kasta pärlor för svinen..... Lär bli svårt att få några poäng där. Regn kanske ordnar sig, men vinden lär bli svårt. Hur vet man att det blåser mer än 9 sekundmeter förresten?
Håller med om att >25 nog var att kasta pärlor för svinen..... Lär bli svårt att få några poäng där. Regn kanske ordnar sig, men vinden lär bli svårt. Hur vet man att det blåser mer än 9 sekundmeter förresten?
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 08:57Enligt Wikipedia: "Mindre lövträd svajar, tröttsamt gå mot vinden, utpräglade långa vågor som tidvis bryter. Skumkammar överallt. Våghöjden når vanligtvis omkring en meter eller strax där över." Annars kan man titta på YR eller SMHI eller liknande.
Enligt Wikipedia: "Mindre lövträd svajar, tröttsamt gå mot vinden, utpräglade långa vågor som tidvis bryter. Skumkammar överallt. Våghöjden når vanligtvis omkring en meter eller strax där över." Annars kan man titta på YR eller SMHI eller liknande.
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 10:20Tack! 🙂
Tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 10:55Ingen orsak - annars är du välkommen på ett kvällspass hos mig på lördag - det är utlovat kuling = 13 sekundmeter! 😉
Ingen orsak - annars är du välkommen på ett kvällspass hos mig på lördag - det är utlovat kuling = 13 sekundmeter! 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 13:37Wohoooo! Var? 🙂 Här i Stockholm har vi bara tropisk hetta. Inget spännande alls....
Wohoooo! Var? 🙂 Här i Stockholm har vi bara tropisk hetta. Inget spännande alls....
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 14:15Det får i så fall bli en tur till framsidan - Göteborg och Donsö i södra skärgården 😉
Det får i så fall bli en tur till framsidan - Göteborg och Donsö i södra skärgården 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 14:37Aha! 🙂
Aha! 🙂